کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

در آلمان، اعدام جوانان کُرد توسط رژیم ایران، محکوم گردید

14:34 - 29 آبان 1392

کوردستان میدیا: در دو شهر هانوفر و هامبورگ آلمان، تجمعی اعتراضی علیه اعدام جوانان کُرد توسط رژیم اسلامی ایران برگزار و در آن شمار چشمگیری از اعضای حزب دمکرات کُردستان ایران به صورت فعال شرکت داشتند.

به گزارش وب‌سایت کُردستان میدیا، مورخه‌ی بیست و پنجم آبان‌ماه ١٣٩٢، در شهر هانوفر آلمان، با شرکت فعالان سیاسی و حقوق بشری ساکن این کشور، تجمعی اعتراضی علیه رژیم اسلامی ایران در رابطه با اعدام جوانان و زندانیان سیاسی کُرد و دیگر ملیت‌های ایران برگزار گردید.

در این تجمع اعتراضی، اعضا و هواداران حزب دمکرات کُردستان ایران به صورت فعال شرکت داشتند و در آن پیام کمیته‌ی حزب دمکرات – آلمان با هر دو زبان فارسی و المانی قرائت گردید.

7308.jpg
برگزاری تجمع اعتراضی در آلمان، به منظور اعدام زندانیان سیاسی کرد توسط رژیم ایران


در همین رابطه و در هامبورگ آلمان، به منظور اعتراض علیه اعدام زندانیان سیاسی کُرد در کُردستان ایران، روز شنبه مورخه‌ی بیست و پنجم آبان‌ماه ١٣٩٢، تجمعی اعتراضی برگزار گردید.

این تجمع اعتراضی به صورت مشترک از سوی کمیته‌ی حزب دمکرات کُردستان ایران و جمعیت پشتیبانی از مبارزین ایران سازمان داده شده بود.

در این تجمع اعتراضی، پیام کمیته‌ی حزب دمکرات کُردستان ایران – آلمان، با هر دو زبان فارسی و آلمانی، توسط شهریار نقشبندی مسئول کمیته‌ی حزب و رشید رحمانی عضو کمیته قرائت گردید.

شمار چشمگیری از اعضای حزب دمکرات کُردستان ایران، جمعیت کل مبارزین ایران در هامبورگ ، مادران پارک لاله و جمعی از شخصیت‌ها و سازمان‌های ایرانی و کُردستانی در این تجمع اعتراضی شرکت داشتند و پیام‌های خود را تقدیم کردند.