کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

سبز رنگ واهمه (طارق جاسم)

13:25 - 6 آذر 1392

طارق جاسم

ملت‌های بسیاری ممکن است عرب را با رنگ سبز بشناسند، رنگی که به طبیعت احوال خود آرامش و نمادی از طبیعت و یا به نوعی رنگی از خدا باشد. نظام اسلامی که در ایران حاکم است سال‌ها ملت‌های ایران را با نهادهایی که به شکلی یا به اسلام نزدیک و یا بالواقع تنیده‌ای از اسلام می‌باشند گمراه نموده و شکل و چهره‌ای از اسلام متجدد ایرانی و شیعه‌گرا را به آن‌ها و به جهان اسلام معرفی نمود.
این اسلام متشکل از عقاید، خرافات، آرمان‌ها و دیگر خواست‌های متصدیان حکم در سده‌ی حکومت ایران می‌باشد که در سال‌های اخیر این حکومت خود را با نماد سبز به ملت‌های ایران معرفی نمود این بروز گرایی در زمانی چهره از رخ برگشاد که نظام ایران با چالش‌های متفاوتی دست و پنجه نرم می‌کرد که بارزترین این چالش‌ها پروژه‌ی تروریستی و خطرناک اتمی و زیر پا نهادن تمامی قوانین حقوق بشری می‌باشد.
رنگ سبز که نوعی نماد از سادات اهل بیت در نزد ملت‌های ایران می‌باشد و به نوبه‌ی خود دارای احترامی خاص می‌باشد و ملت‌های ایران به احترام پیغمبر اسلام آن را در سر لوحه‌ی عواطف و احساسات بشری و اسلام دوستانه خود می‌دانند.
لذا زمانی که زمره حاکم بواسطه رئيس جمهور یعنی آقای خاتمی آن را در سر لوحه تبلیغات انتخاباتی و ریاستی خود نمود با اقبالی میلیونی مواجه شد. استقبالی که در نوبه خود بی نظیر بود.
ملت‌های ایران خاتمی را با اکثریت ٨٠ درصد انتخاب نمودند تا به نحوی این انتخاب باعث بدست آوردن خواست‌هایی ولو اندک از هزاران خواسته به حق این ملت‌ها در ایران باشد.
لکن و با توجه به نظام قوم‌گرا و دگرستیز فارس و در راستای نگرش به اهداف بلند پایه قوم و نژاد فارس و فارسیسم و ایرانیسم موجود در افکار دولت‌مردان این نظام، دگر بارنظرات، خواسته‌ها، آراء و یا اراده مردمی ملت‌های ایران زیر پا نهاده شد و ظلمی دیگر با چهره‌ای جدید و با اندک تغییر ایدئولوژیک در نظام حاکم با مخالفان زیادی از صدر نظام اعم از رهبر ظالم آن‌ها آقای خامنه‌ای روبرو گردیده و ٨ سال حکومت مستمر با رویکردهای قدیمی و استمراریت به نظام باز هم به رنگ سبز بازگشته تا دگر بار این ملت‌ها رنگ سبزی دیگر را با چهره‌ای جدید همچون روحانی تجربه نمایند.

محتویات این مقالە منعکس کننده دیدگاه و نظرات وب‌سایت کوردستان‌میدیا نمی‌باشد