کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

کمیته‌ی حزب دمکرات، ترور میکونوس را به آلمانی‌ها یادآور شد

16:15 - 27 شهریور 1393

کوردستان میدیا: کمیته‌ی آلمان حزب دمکرات کردستان ایران با انتشار آرشیو مستندات ترور میکونوس، شهروندان سه شهر بزرگ آلمان را از رویداد میکونوس و جزییات تروریسم رژیم اسلامی ایران مطلع ساخت.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، روز چهارشنبه ٢٦ شهریورماه ١٣٩٣ مصادف با بیست و دومین سالگرد شهادت دکتر صادق شرفکندی، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران و همراهانش فتاح عبدلی ، همایون اردلان و نوری دهکردی، کمیته‌ی حزب دمکرات فعالیت مرتبط را در سطح اماکن عمومی سه شهر آلمان به انجام رساند.

گزارش حاکی از فعالیت وسیع اعضای حزب دمکرات در سه شهر هامبورگ، برمن و اشتوتگارت می‌باشد.

مجموع فعالیت‌های انجام شده در این مورد به این صورت آمده است:

هامبورگ

اعضای حزب دمکرات در چهار نقطه‌ی مرکز شهر هامبورگ موسوم به کارشتاد، همزمان با ساگرد ترور میکونوس پوسترهایی با مضامینی مربوط به این رویداد را با شمارگان بالا در میان شهروندان توزیع کردند.

برمن

در شهر برمن نیز اعضای حزب دمکرات در مقابل ساختمان پارلمان برمن و در میدان اصلی این شهر ، پوستر ویژه‌ی ٢٦ شهریورماه را که توسط این کمیته طراحی و چاپ شده بود؛ توزیع کردند.
در همین ارتباط، شهریار نقشبندی مدیر مسئول کمیته‌ی عمومی حزب دمکرات در آلمان طی دیداری در ساختمان پارلمان، پوستر ویژه‌ی تروریسم رژیم اسلامی ایران را در بین اعضای پارلمان توزیع کرد.

توزیع پوستر ویژه‌ی بیست و ششم شهریور و محکومیت سران رژیم ایران از سوی دستگاه قضایی آلمان در این رابطه، از سوی شهروندان آلمانی مورد توجه قرار گرفت. دادگاهی که دادرسی آن چهار سال طول کشید و در نهایت سران رژیم ایران به دست داشتن در این ترور محکوم شدند.

اشتوتگارت

در شهر اشتوتگارت نیز مصادف با سالروز شهادت دکتر صادق شرفکندی و همراهانش، اعضای حزب دمکرات صدها پوستر را با همکاری مجمع‌های کُردی هر چهار بخش کردستان در سطح این شهر توزیع کردند.

9424.jpg
پۆستێری ئامادەکراو لە لایەن کمێتەی حیزبەوە بە بۆنەی ٢٢ـەمین ساڵیادی تروری مێکونوس