کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

بیانیه‌‏ی کمیسیون سیاسی ـ نظامی حزب دمکرات کردستان ایران در رابطه با جان باختن یکی از پیشمرگان حزب دمکرات

14:31 - 15 مهر 1393

کوردستان میدیا: کمیسیون سیاسی ـ نظامی حزب دمکرات کردستان ایران در رابطه با انتشار خبری کذب، و هدفمند از سوی سایت وشه در رابطه با جان باختن یکی از پیشمرگان حزب دمکرات کردستان ایران بیانیه‌‏ای منتشر نمود.

متن بیانیه به شرح ذیل می‏باشد:

ساعت ٩:٢٠ دقیقه شامگاه روز شنبه، ١٢/٧/١٣٩٣ خورشیدی برابر با ٤/١٠/٢٠١٤ میلادی در نزدیکی یکی از مقرهای نظامی حزب دمکرات کردستان ایران صدای شلیک چندین گلوله شنیده شد و بلافاصله تیمی از پیشمرگان حزب دمکرات کردستان ایران خود را به محل حادثه رساندند.

با رسیدن این تیم آشکار شد که متأسفانه یکی از پیشمرگان حزب به نام یزدان حمیدنژاد فرزند نریمان اهل شهر اسلام‏آباد از توابع استان کرماشان، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده است.

به دنبال این رویداد، بلافاصله حزب دمکرات کردستان ایران و پلیس و نیروهای امنیتی شهر کویه تحیقات خود در رابطه با این حادثه را آغاز نمودند.

در این رابطه آنچه مایه‏‌ی تأسف می‏باشد، این است که سایت وشه، بدون هیچ پرسشی از حزب دمکرات کردستان ایران و بدون اطلاع از چگونگی این حادثه، اقدام به انتشار خبری کذب، ساختگی و هدفمند نمود که بدین‌وسیله کاملاً آن را تکذیب و رد می‏نماییم.

بدیهی است که پس از به نتیجه رسیدن تحقیقات ارگان‏ه‌ای مربوطه در این زمینه، مراتب را به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند.

کمیسیون سیاسی ـ نظامی
حزب دمکرات کردستان ایران
١٣ مهرماه ١٣٩٣ خورشیدی
٥ اکتبر ٢٠١٤ میلادی