کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

پیام تبریک حدکا و K.C.K از همدیگر به مناسبت عید قربان

15:14 - 17 مهر 1393

کوردستان میدیا: حزب دمکرات کردستان ایران و K.C.K، به مناسبت عید قربان به یکدیگر تبریک گفتند.
پیام تبریک K.C.K به حزب دمکرات به مناسبت عید قربان

‏به: دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان به نمایندگی از خود و تمامی اعضای شورای رهبری، مراتب تبریک و شادباش خود را نثار شما و تمامی اعضا و هواداران محترم حزب مبارزتان می‏نماییم.

امسال در شرایطی عید قربان را گرامی می‏داریم که دشمنان ملت کرد با ذهنیت انکار، کشتار و حذف ملتمان در سراسر کردستان، یکبار دیگر حمله همه‌‏جانبه‏ای را آغاز نمودند. این ذهنیت که مخالف آزادی، برابری، دمکراسی و صلح می‏باشد، بنام اسلام و با خوانش ویژه‏ای از دین و اسلام در شخصیت ملت کرد، تمامی بشریت و ارزش‏های دینی، تاریخی و فرهنگی آن را مورد هجوم قرار داده است. ذهنیتی که ملت کرد را در حلبچه هدف بمباران شیمیایی قرار داد، در انفال زنده به گور نمود، در قامشلو، درسیم، آگری و زیلان نسل‏کشی نمود و در مهاباد به دار آویخت، اکنون نیز در شنگال و کوبانی بر سر کار است و کردستان را تهدید می‏کند.

دوستان گرامی!

در برهه‌‏ی حساس تاریخی که وضعیت موجود در حال فروپاشی است و نقشه‏‌ی خاورمیانه و سیاست جهانی مجددا ترسیم می‏شود، سرنوشت و آینده‌‏ی ملت ما و ملت‏های خاورمیانه در معرض خطرات بزرگی قرار گرفته است. ملت کرد همانگونه که در گذشته علیه تروریسم دولت‏های اشغالگر کردستان مبارزه نموده، اینک نیز به نمایندگی از تمامی بشریت در صف مقدم جنگ با تروریسم منطقه‏‌ای و بین‏المللی قرار دارد. پیروزی در این نبرد و مقاومت، خدمت به کل بشریت است. از همین رو اتحاد ملی، اشتراک مواضع و مقاومت مشترک همه‌‏جانبه هم سرنوشت ملتمان را به سوی آزادی، صلح و دمکراسی تغییر خواهد داد و هم ملتهای منطقه و بشریت را از خطر فاشیسم و تعصب مذهبی رهایی خواهد داد، به همین دلیل زمان آن رسیده است که تمامی نیروها و جریانات کردی در سراسر کردستان، دوشادوش یکدیگر در تمامی جبهه‏‌ها و در بالاترین سطوح مبارزه نمایند. در تلاش‏ها و مبارزات ملت کرد، حزب دمکرات کردستان ایران از تجارب مهمی برخوردار است و انتظار ما این است که در این وضعیت حساس با اتکا به تجربه و جایگاه سیاسی و مردمی خویش نقشی تاریخی ایفا نمایید.

در پایان یکبار دیگر عید قربان را به شما تبریک و شادباش گفته و پیروزی در مبارزاتتان را برایتان آرزومندیم. امیدواریم این عید مایه‌‏ی صلح و آزادی و امنیت و همچنین تحکیم پایه‏‌های اتحاد ملی گردد.
با احترام و درودهای انقلابی

ریاست مشترک شورای رهبری انجمن جامعه‌‏های کردستان (K.C.K )

پیام تبریک حزب دمکرات کردستان ایران به K.C.K به مناسبت عید قربان

به: ریاست مشترک شورای رهبری انجمن جامعه‏‌های کردستان (K.C.K)
سپاس از نامه‏‌ی تبریکتان به مناسبت عید سعید قربان

ما نیز بدین مناسبت مراتب شادباش خود را تقدیم شما، کلیه مبارزان حزبتان و تمامی ملت کرد، به ویژه مبارزانی می‏نماییم که در روزهای عید در جبهه‌‏های نبرد با تروریست‏ها در حال جنگ بوده و از خاک کردستان دفاع می‏نمایند.

همانگونه که همگان به وضوح مشاهده می‏کنیم، ملت کرد علیرغم کسب دستاوردهای چشمگیر، مرحله‏ای بسیار حساس و خطیر را پشت سر می‏گذارد، از همین رو لازم است که بیش از هر زمان دیگری هوشیار بوده و دچار ارزیابی و تحلیل اشتباه و جبران‏ناپذیری نگردد.

در این رابطه بدون شک اتحاد و همصدایی ملتمان در تمامی بخش‏های کردستان کمک خواهد کرد تا این مرحله را با پیروزی پشت سر بگذارد که افتخار آن همگان را شامل خواهد شد، برای دستیابی به اتحاد و انسجام نیز مدارا با یکدیگر و کار مشترک، نقش اصلی را ایفا خواهد نمود.

حزب دمکرات کردستان ایران در این رابطه کوشیده است که مسئولیت خویش را به عنوان یک وظیفه‏‌ی ملی، تا آنجا که در توان دارد، خویش ایفا نماید.

یکبار دیگر عید را به شما تبریک گفته و پیروزیتان را در نبرد با تروریست‏ها و اشغالگران کردستان آرزومندیم.
پاینده، سربلند و پیروز باشید

حزب دمکرات کردستان ایران
دفتر سیاسی
٦/١٠/٢٠١٤ میلادی
١٤/٧/١٣٩٣ خورشیدی