کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

یکی از عوامل رژیم در ارومیه با شلیک گلوله زخمی شد

14:25 - 1 آبان 1393

کوردستان میدیا: یکی از عوامل رژیم اسلامی ایران ساکن مرگور ارومیه از سوی فرزند خود به گلوله بسته شد و هم‌اکنون در بیمارستان تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته است.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، منصور جوانی ساکن روستای نرگی منطقه‌ی مرگور ارومیه مدت‌هاست تحت امر رژیم اسلامی ایران در حال فعالیت می‌باشد و دست داشتن در شهادت پیشمرگ‌های حزب دمکرات را در کارنامه‌ی خود دارد.

طبق گزارش دریافتی از منطقەی مرگور ارومیه، این عامل رژیم در حالی که همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده است از سوی فرزندش با اسلحه‌ای که رژیم اسلامی ایران در اختیار وی قرار داده بود، مورد هدف قرار می‌گیرد.

یک شهروند مطلع از این جریان به وب‌سایت کردستان میدیا گفت: از شش گلوله‌ای که فرزند منصور جوانی به سوی وی نشانه رفته است تنها یک گلوله به وی اصابت کرده است و هم‌اکنون در یکی از مراکز درمانی ارومیه در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد.

در همین ارتباط، اواسط تابستان سال جاری نیز، یکی از فروشندگان مواد مخدر که با همکاری رژیم و عوامل رژیم در بوکان در حال فعالیت بود، با ضربەی تبر توسط پدرش کشتە شد.

هویت این موادفروش و پخش‌کننده مواد مخدر امیر افشاری ٢٧ ساله، فرزند علی مشهور به خانی مواد و ساکن محلەی مجبورآباد بوکان اعلام شدە است.