کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دانمارک/ حمایت مستمر کمیتەی حزب دمکرات از کوبانی

20:40 - 4 آبان 1393

کوردستان میدیا: کمیتەی حزب دمکرات کردستان ایران ـ دانمارک، در اقدام حمایت و پشتیبانی از شهر کوبانی شرکت کرد.

بە گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، طی چند روز اخیر فدارسیون جمعیت کردهای دانمارک در کپنهاگ و حومە بە منظور جمع‌آوری کمک‌های انسان‌دوستانه برای شهر کوبانی اقدام به راه‌اندازی مکان جمع‌آوری کمک‌های انسانی کردند.

این اقدام از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت و وسایل مورد نیاز مثل، لباس زمستانی، پتو، لباس بچەها برای مردم این شهر جمع آوری شد.

هیات کمیتە حزب دمکرات کردستان ایران در منطقەی شیلند(کپنهاک) بە سرپرستی حاتم جهانگیری مسئول کمیتەی شیلند حزب دمکرات در فرستادن این وسایل شرکت کردند و بر اساس گزارشات رسیدە این همکاری‌ها از طریق کشور ترکیە فرستادە خواهند شد.

11199.jpg


بر اساس این گزارش، کمیتەی حزب دمکرات ـ دانمارک علاوە بر فراهم کردن وسایل مورد نیاز، بە عنوان همکاری برای مقاومت کوبانی در بخشی از خاک کردستان ، در جمع آوری و فرستادن وسایل شرکت کردەاند.

در همین رابطە کمیتە دانمارک حزب دمکرات کردستان ایران طی یک ماه اخیر با چندین تن از اعضای پارلمان دانمارک و سفارت‌خانەی کشورهای دیگر در دانمارک برای پشتیبانی مردم کوبانی دیدار کردند.

همچنین سازماندهی و برگزاری تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف کشور دانمارک بە منظور پشتیبانی کوبانی از دیگر فعالیت‌های کمیتە دانمارک حزب دمکرات در پشتیبانی کوبانی بوده است.