کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

ژاورود سنندج/ درگذشت یکی از اعضای حزب دمکرات کردستان ایران

15:01 - 7 آبان 1393

کوردستان میدیا: یک عضو حزب دمکرات کردستان ایران در روستای تنگیسر از توابع منطقەی ژاورود سنندج در سن ٦٤ سالگی براثر بیماری درگذشت.

به گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، روز یکشنبه چهارم آبان‌ماه سال ١٣٩٣، باسام ابراهیم فرزند مولان، متولد سال ١٣٢٩ خورشیدی و اهل روستای تنگیسر از توابع منطقەی ژاورود سنندج در سن ٦٤ سالگی بر اثر سکتەی قلبی دیده از جهان فروبست.

113244.jpg
باسام ابراهیم


پیکر این عضو حزب دمکرات در میان حضور چشمگیر ساکنین منطقەی ژاورود سنندج در روستای تنگیسر به خاک سپردە شد.
باسام ابراهیمی، سال ١٣٦٠ با تشکیلات مخفی حزب دمکرات کردستان ایران تماس گرفتە و رسمأ به عنوان عضو حزب دمکرات، مبارزەی خود را آغاز کرده و تا آخرین لحظات زندگی خود به حزب دمکرات وفادار باقی ماند.

خانوادەی این عضو فقید حزب دمکرات طرفدار حزب دمکرات کردستان ایران بودە و چندین تن از اعضای این خانوادە به عنوان پیشمرگە در حزب دمکرات حضور یافتە و ٣ تن از آن‌ها نیز در راستای احقاق حقوق ملت کرد و مبارزە در صفوف حزب دمکرات به شهادت رسیدەاند.

باسام ابراهیمی به دلیل میهن‌دوستی و پشتیبانی از حزب دمکرات کردستان ایران چندین بار از سوی نیروهای امنیتی رژیم ایران مورد بی‌حرمتی و اذیت و آزار قرار گرفته بود.
حزب دمکرات کردستان ایران، درگذشت این شخصیت انقلابی را به تمامی ساکنین منطقەی ژاورود و بەویژە روستای تنگیسر و خانوادەی وی تسلیت گفتە و خود را در غم از دست دادن ایشان سهیم و شریک می‌داند.