کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

روزی یک وعده غذا/ نسخه‌پیچی رژیم ایران برای جامعه در آستانه تشدید تحریم‌ها

14:12 - 11 بهمن 1393

کوردستان میدیا: دبیر شورای نگهبان رژیم ایران درباره‌ی امکان تشدید و تمدید تحریم‌ها اظهار کرده است که چه اشکالی دارد اگر وضع بدتر شد، روزی یک وعده غذا بخوریم.

به گزارش خبرگزاری‌‌های وابسته به رژیم ایران، روز جمعه دهم بهمن‌ماه، علی‌رغم اینکه رژیم ایران به شیوەای رسمی درگذشت ملک عبدالله را تسلیت گفتە و وزیر امورخارجەی رژیم نیز در مراسم تشییع جنازەی وی شرکت کردە بود؛ جنتی، خطیب نماز جمعەی تهران، مرگ ملک عبدالله، پادشاه پیشین عربستان را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

جنتی در ادامەی سخنان خود در رابطه با احتمال تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران سخنانی ارائه داد.

وی در این زمینە اعلام کرد: ممکن است زمانی فرا برسد که ما روزی دو وعده غذا بخوریم؛ چه اشکالی دارد حتی اگر شرایط بدتر شود ما روزی یک وعده غذا بخوریم.

رژیم ایران همواره از منبر مساجد و مناسبت‌ها آیینی تمهیداتی را برای آماده‌سازی افکار عمومی جامعه در جهت رویارویی با مشکلاتی که به سبب سیاست‌های سران رژیم بر جامعه تحمیل شده استفاده کرده است.

سخنان جنتی مبنی بر کاهش وعدەهای غذایی مردم به یک وعدە درحالی می‌باشد که مارک کرک، از طراحان لایحەی تحریم اقتصادی رژیم ایران در اظهار نظری در حمایت از تحریم‌های رژیم ایران برای جلوگیری از عدم دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی اعلام کردە بود که درصورت لزوم و عدم همکاری رژیم ایران در راستای شفافیت برنامەی هستەای، فشارهای اقتصادی بر رژیم ایران تا حدی باید افزایش یابند که حتی نان از دهان مردم گرفتە شود.

زرنە.ک