کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دیدار حزب شیوعی کردستان از دفتر سیاسی حزب دمکرات

15:23 - 10 اسفند 1393

کوردستان میدیا: هیأتی از حزب شیوعی کردستان از دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران دیدار کرد و از سوی هیأت رهبری حزب دمکرات مورد استقبال قرار گرفت.


بە گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، روز شنبە مورخەنهم اسفند‌ماه ١٣٩٣، هیأتی از حزب شیوعی کردستان بە سرپرستی کاوە محمود معاون دبیرکل حزب شیوعی کردستان و با همراهی ملا محمد جوانرودی و ابو کاروان، اعضای دفتر سیاسی این حزب از دفتر سیاسی حزب دمکرات دیدار کرد واز سوی هیأتی از حزب دمکرات بە سرپرستی مصطفی هجری دبیرکل حزب دمکرات مورد استقبال قرار گرفت.

در این دیدار، مباحثی سیاسی پیرامون وضعیت سیاسی منطقە، ارتباطات اقلیم کردستان و بغداد، پیامدهای مخرب سیاست مداخلە رژیم اسلامی ایران در امور کشورهای منطقە و بەویژە عراق و تاثیرات جنگ داعش بر کردستان، وضعیت حزب و جریانات سیاسی کرد و چگونگی سیاست و اقدامات سران اقلیم کردستان در پاسخ بە توطئە‌های دشمنان کرد در این وضعیت حساس، مورد گفتگو قرار گرفتند.

در بخش دیگر این دیدار، بە ارتباطات حزب دمکرات کردستان ایران و دوستان سابق و سطح نشست‌ها اختصاص دادە شده بود کە هیأت حزب شیوعی از بە نتیجە رسیدن احتمالی این جریان ابراز خوش‌بینی کرده و برای هر گونە همکاری نسبت بە این مسئلە اعلام آمادگی نمود.

سپس مصطفی هجری دبیرکل حزب دمکرات، از اقدامات دوستانە حزب شیوعی کردستان تقدیر نموده و گفت: طی تاریخ ارتباطات حزب شیوعی و حزب دمکرات، رفقای حزب شیوعی اقدامات دوستانە و حمایت و پشتیبانی همیشگی خود را بە حزب دمکرات ثابت کردەاند و برای رسیدن بە نتیجەی دلخواە در این مورد از تداوم نشست‌ها تاکید کرد.
پس از همفکری در مورد مسائل سیاسی، هر دو حزب بر ادامەی ارتباطات دوستانە خود تاکید کردند.

آبیدر.ت