کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در مقر دفتر سیاسی حزب دمکرات در رابطه با حمله به کمپ آزادی + ویدئو

16:24 - 14 اسفند 1393

کوردستان میدیا: حزب دمکرات کردستان ایران در رابطه به حمله‏‌ی افراد مسلح به کمپ آزادی حزب، کنفرانسی مطبوعاتی برگزار نمود.

به گزارش کوردستان میدیا، رأس ساعت ٤ بعد از ظهر روز چهارشنبه ١٣ اسفندماه ١٣٩٣، حزب دمکرات کردستان ایران کنفرانسی مطبوعاتی در مقر دفتر سیاسی حزب به منظور تنویر افکار عمومی پیرامون حمله‏‌ی نیروهای امنیتی اتحادیه‏‌ی میهنی کردستان به کمپ آزادی حزب دمکرات برگزار نمود.

در این کنفرانس مطبوعاتی لقمان مهفر، عضو کمیته‏ی مرکزی حزب ضمن تأکید بر این نکته که این نخستین بار نبود که چنین اقداماتی از سوی پلیس و نیروهای امنیتی شهر کویه علیه حزب دمکرات کردستان ایران انجام می‏گرفت، این قبیل رفتارها را به دور از هرگونه اصول و عرف اخلاقی، حقوقی و سیاسی تعریف نمود.

آقای مهفر همچنین در رابطه با تعرض به کمپ محل استقرار خانواده‏های پیشمرگان حزب، بی‏اعتنایی به نگهبانی کمپ، حمله به منازل مسکونی و ضرب و شتم خانواده‏های پیشمرگان حزب از سوی نیروهای امنیتی اتحادیه‏‌ی میهنی اظهار داشت: این قبیل اقدامات در شأن هر باند و گروهی که باشد، در شأن پلیس و نیروهای امنیتی نیست.

آقای مهفر در ادامه ضمن محکوم نمودن این حادثه، از مقامات و مراکز دست‏اندرکار حکومت اقلیم و اتحادیه‏‌ی میهنی خواست برای پایان دادن به این گونه اقدامات و رفتارها گام جدی بردارند.

ژوان.ک