کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دیدار هیأت نمایندگی پارلمان و جنبش تغییر از دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران

16:20 - 15 اسفند 1393

کوردستان میدیا: هیأتی مشترک از پارلمان کردستان عراق و نمایندگی فراکسیون جنبش تغییر در کویسنجق از دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران دیدار کردند.

به گزارش وبسایت کردستان میدیا، عصر روز پنچ‌شنبە مورخە چهاردهم اسفندماه، هیأتی از نمایندگی پارلمان اقلیم کردستان و نمایندگی جنبش تغییر در کویسنجق بە منظور ابراز همدردی و همچنین حمایت از خواست‌های قانونی تعدادی از پیشمرگه‌ها و خانواده‌یشان که مورد حمله نیروهای نظامی قرار گرفته بودند، از دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران دیدار کردند.

هیأت نمایندگی پارلمان و نمایندگی جنبش تغییر در کویسنجق از سوی هیئتی از حزب دمکرات کردستان ایران بە سرپرستی محمد نظیف‌قادری عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات مورد استقبال قرار گرفتند.

در ابتدای این دیدار، قهرمان قادر عضو پارلمان کردستان و از سوی فراکسیون جنبش تغییر پارلمان کردستان نسبت بە یورش نیروهای امنیتی بە کمپ آزادی ابراز تاسف کرد.

این عضو پارلمان اقلیم کردستان در ادامە افزود: ما فراکسیون جنبش تغییر در پارلمان کردستان آمادە هستیم کە از طریق هیأت امور داخله، هیأت حقوق بشر و هیأت ریاست پارلمان پیگری این حادثە و شکایت‌ها خواهیم شد.

در بخشی دیگر از این دیدار بختیار جوهر مسئول نمایندگی جنبش تغییر در شهر کویە ضمن حمایت از سخنان نمایندگی فراکسیون تغییر در پارلمان تاکید کرد کە جنبش تغییر آمادگی دارد کە از هر نوع خواستە قانونی حزب دمکرات کردستان ایران حمایت و این یورش نیروهای امنیتی و پلیس کویسنجق را محکوم کرد.

سپس محمد نظیف‌قادری، عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران و سرپرست هیئت این حزب در این دیدار ضمن سپاس و قدردانی از فراکسیون جنبش تغییر و نمایندگی جنبش تغییر در کویسنجق این دیدار را نوعی احساس مسئولیت در مقابل تاریخ و افتخارات حزب دمکرات تلقی کرد.

این عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات در ادامە خواست تا از طریق فراکسیون جنبش تغییر در پارلمان کردستان با پیگیری جدی از هیأت‌های مرتبط داخلی، علاوە بر مجازات عاملان این اقدام ناشایست از تکرار آن در آیندە جلوگیری تا به اعتبار و جایگاه احزاب سیاسی کردستان عراق ضربه وارد نسازد.

آبیدر.ت