کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

یورش‌های همەجانبەی رژیم علیه حزب دمکرات/ استفاده از وب‌سایت‌ها تا مساجد

15:54 - 28 اسفند 1393

کوردستان میدیا: سپاە پاسداران رژیم اسلامی ایران در شهر بوکان با همکاری عوامل رژیم در این شهر، شبانه در مساجد تجمع کردە و کلاس‌های آموزشی عقیدتی، علیه حزب دمکرات کردستان ایران و دیگر سازمان‌های کردستانی اپوزسیون رژیم برگزار می‌کنند.

به گزارش وب‌سایت کوردستان میدیا، این کلاس‌ها هر هفتە طی روزهای دوشنبە برگزار می‌شود و بە این شیوە جوانان و نوجوانان این شهر را بر ضد حزب دمکرات تحریک کردە و علی‌رغم این‌ها بە این حزب توهین کردە و افترا می‌زنند.

یک منبع مطلع بە وب‌سایت کوردستان میدیا اعلام کرد: نیروی سپاە پاسداران و عوامل رژیم از مسجد کلتپە بوکان، امیرآباد، اسلام‌آباد، علی‌آباد و مسجد جامع بوکان، برای جلسەهای شبانه خود استفادە می‌کنند.

رژیم ایران بە صورت دائمی و به شیوەهای گوناگون در تلاش بی‌ارزش جلوە دادن و مخالفت با احزاب اپوزسیون است و بە ویژە وب‌سایتهای سپاە پاسدارن و وزارت اطلاعات رژیم ایران کە بە شیوەای تند و افراطی بە حزب دمکرات هجوم میبرند و بە مقدسات این حزب توهین و بی‌احترامی می‌کنند.

همچنین در ادامە این توطئەهای رژیم ایران برای مردم کردستان ایران، رژیم اسلامی با برگزاری مراسم‌های گوناگون در مسجدها در تلاش است کە جوانان را جذب کردە و در راستای اجرای سیاست‌های خود استفادە کند.

گادر.د