کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

پخش ویدیوهای هتل تارا، اعتراض وکیل و خانواده‌ی فریناز را منجر شد

15:58 - 31 اردیبهشت 1394

کوردستان میدیا: پس از انتشار قطعه‌هایی ویدیویی منتصب به فریناز خسروانی ، وکیل این پرونده، این اقدامات و انتشار این گونه فیلم‌ها را بازی با حیثیت مردم عنوان کرد.

به گزارش وب سایت کردستان میدیا، خانواده‌ی فریناز خسروانی پس از انتشار چند قطعه ویدیو از محیط داخلی هتل تارا و منتصب به دخترشان، از بانیان انتشار این فیلم‌ها به دادگستری شهر مهاباد شکایت و از این مسئله ابراز نگرانی کرده‌اند.

به گفته‌ی شهروندان شهر مهاباد، پسر صاحب هتل تارا ، حدود ١٥٠٠ سی دی که ظاهرا حاوی تصاویری از رفت و آمدهای فریناز خسروانی در هتل و قبل از مرگ وی است، تحت عنوان شفاف سازی برای اذهان عمومی، در میان مردم پخش کرده است.

خانواده فریناز خسروانی در رابطه با انتشار این فیلم‌ها از بانیان این کار ناشایست به دادگستری شهر مهاباد شکایت کرده و این کار را غیراخلاقی و بی‌حرمتی به آن مرحوم عنوان کرده‌اند.

انتشار فیلم‌های هتل تارا در حالی است که یکی از اعضا خانواده صاحب هتل اعلام کرده بود بخش زیادی از وسایل هتل توسط معترضین به سرقت رفته که هارد کامپیوتر هتل هم از جمله وسایل دزدیده شده است. وی گفته بود که تصاویر ذکر شده به صورت بلوتوث در میان شهروندان مهابادی دست به دست و پخش شده است.

این ادعای خانواده‌ی مالک هتل در رابطه با دزدی از هتل در حالی است که حاضرین و شاهدان عینی اعلام کرده بودند: هیچ اقدامی در رابطه با سرقت وسایل هتل صورت نگرفته و فضای محل اعتراضات امکان چنین اقداماتی را حتی برای افراد فرصت طلب و سودجو نداشته است.

مسئولان قضایی و امنیتی رژیم ایران اعلام کردند، که متهمان رویداد هتل تارا توسط آنها بازداشت شده و در بازجویی بسر می برند.
گفته مسئولان رژیم در حالی است که نتایج پرونده مرگ مشکوک فریناز خسروانی در ابهام مانده و شهروندان شهر مهاباد اظهارات مسئولان ذیربط را پوچ و دور از واقعیت می‌پندارند.