کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

هیاتی از حزب دمکرات از مجروحان حمله پ.ک.ک عیادت کردند

23:18 - 5 خرداد 1394

کوردستان میدیا: هیاتی از دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران، از پیشمرگ‌های زخمی شده حمله یکجانبه پ.ک.ک در یکی از بیمارستان‌های اربیل عیادت کردند.

به گزارش وب‌سایت کوردستان میدیا، روز دوشنبه مورخه‌ی چهارم خردادماه، هیاتی از دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران که در مراسم خاکسپاری شهید قادر کریمی هم حضور یافته بودند، به عیادت پیشمرگ‌های مجروح رفتند.

در این دیدار هیات دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران، برای زخمی شدگان آرزوی سلامتی و تندرستی کرده و اراده و روحیه‌ی آنان را تحسین و ارج نهادند.

روز یکشنبه مورخه‌ی سوم خردادماه، در منازعه‌‌ای یکجانبه و ناخواسته نیروهای پ.ک.ک و حمله به پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران، یکی از پیشمرگ‌های حزب دمکرات کردستان ایران به نام قادر کریمی به شهادت رسیده و 3 پیشمرگ دیگر را زخمی شدند.

جنازه‌ی شهید قادر کریمی بعد از ظهر دوشنبه مورخه‌ی چهارم خردادماه، با حضور هیاتی از دفتر سیاسی حزب دمکرات و کادر و پیشمرگه‌ها و اعضاء حزب دمکرات کردستان ایران و نماینده چندین حزب و جریان سیاسی دیگر در مرکز 3 حزب دمکرات در میان جمعیتی چشمگیر از همسنگرانش به خاک سپرده شد.

هیات دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران، در مراسم خاکسپاری شهید قادر کریمی مراتب تسلیت خود را به خانواده شهید قادر کریمی اعلام داشته و خود را در غم و اندوه آنان سهیم و شریک دانست.