کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

آژانس کُردپا مختومه بودن پروندە فریناز خسروانی را تکذیب کرد

18:35 - 28 خرداد 1394

کوردستان میدیا: خبرهای منتشرە مبنی بر مختومه شدن پروندەی فریناز خسروانی از سوی وزارت کشور، تکذیب شد.

بە گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، چند روز پیش وزارت کشور رژیم ایران بدون اعلام نتیجەی نهایی و احکام صادرە، پروندەی فریناز خسروانی را مختومه اعلام کرد.

انتشار خبرهایی مبنی بر مختومه بودن پروندە فریناز خسروانی از سوی خبرگزاری‌های داخلی، واکنش آژانس خبررسانی کُردپا با تکذیبیه‌ای را در پی داشت.

این آژانس خبررسانی طی گزارشی به نقل از وکیل‌مدافع پروندەی فریناز خسروانی، از مفتوح بودن پروندەی مذبور خبر دادە است.

هژار عباسی، وکیل‌مدافع پروندەی حادثەی مهاباد طی مصاحبەای اختصاصی با کُردپا از شکایت خانواده خسروانی از نادر مولودی مالک هتل تارا و متهم اصلی این پرونده به نام مرتضی هاشمی‌وند خبر دادە و نسبت به در جریان بودن پروندەی فریناز تاکید کرد.

بر پایەی این گزارش، شخص مورد اتهام پرونده فریناز، همچنان در بازداشت بسر می‌برد و تاکنون نیز نتیجه پرونده فریناز نامشخص و حکمی در رابطه با این پرونده از سوی دادگاه صادر نشده است.

این درحالیست که چند روز پیش، معاون امنيتی و انتظامی وزارت امور داخلی رژیم اسلامی پروندەی حادثەی مهاباد را مختومه اعلام کردە بود.
روز دوشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری، یک دختر مهابادی به نام فریناز خسروانی که از کارمندان هتل تارا بوده است، در جهت حفظ ناموس و جهت جلوگیری از تجاوز کارمند وابسته به اداره‌ی اطلاعات از طبقە چهارم این هتل خود را به پایین پرت کرده و جان باختە بود.