کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

پیام تسلیت سازمان‌های زنان کردستان ایران، در پی اعدام منصور آروند

18:15 - 30 خرداد 1394

کوردستان میدیا: سازمان‌های زنان کردستان ایران، طی بیانیه‌ای که متن آن در تجمع اعتراضی در پارک شاندر اربیل قرائت گردید، اعدام منصور آروند را تسلیت گفتند.

بە گزارش وب‌سایت کردستان میدیا، در بخشی از این بیانیه آمده است: با نهایت تاسف یکبار دیگر فرزند دیگری از ملت کُرد و یکی دیگر از فعالین سیاسی کُرد به اتهام تلاش برای تامین حقوق انسانی و مبارزه برای احقاق حقوق ملی کُرد و آزادی، از سوی رژیم اسلامی ایران به دار آویخته شد.

در ادامه بیانیه مرکز سازمان‌های زنان کردستان ایران با اشاره به اینکه، شکنجه و اعدام با ماهیت رژیم اسلامی ایران آغشته گشته، آمدە است: این رژیم کمترین ارزشی برای انسان‌ها قائل نمی‌شود، به همین دلیل رژیم اسلامی ایران هموارە به دلیل اعدام‌های بیش از حد از سوی سازمان‌های حقوق بشری محکوم می‌گردد.

مرکز سازمان‌های زنان کردستان ایران، ضمن ابراز نهایت تاسف خود برای از دست دادن منصور آروند، این عمل و جنایات رژیم اسلامی ایران را محکوم کرده و به تمامی ملت ‌کُرد به ویژه مردم شهر مهاباد و خانواده منصور آروند تسلیت گفته و خود را در غم و اندوه آنها سهیم می‌داند.

در پایان بیانیەی مذبور از مردم کردستان درخواست شدە است تا در برابر اعدام فرزندان ملت کُرد سکوت نکردە و صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند.