کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

٢٢ تیرماه، بهای راه آزادی/ پوستر و تراکت بیست و ششمین سالیاد شهادت دکتر قاسملو

23:07 - 30 خرداد 1394

کوردستان میدیا: کمیسیون تشکیلات حزب دمکرات کردستان ایران، به مناسبت سالیاد شهادت دکتر عبدالرحمن قاسملو و یارانش اقدام به انتشار تراکت و پوستر نمودند.
به گزارش وب‌سایت کوردستان میدیا، کمیسیون تشکیلات مخفی حزب دمکرات کردستان ایران، در آستانه بیست و دوم تیرماه، در بیست وششمین سالیاد شهادت دکتر عبدالرحمن قاسملو و یارانش در شهر وین پایتخت اتریش به دست دیپلمات تروریست‌های رژیم اسلامی ایران، اقدام به انتشار و پخش پوستر و تراکت ویژه این روز نمودند.

کمیسیون تشکیلاتی حزب دمکرات کردستان ایران به مناسبت بیست و ششمین سالگرد شهادت دکتر قاسملو و یارانش، از اعضا و هواداران حزب دمکرات کردستان ایران درخواست کرد که با انتشار تراکت و پوسترها و انجام فعالیت‌های تبلیغاتی، یاد شهیدان وین را ارج نهاده و تروریسم دولتی رژیم ایران را محکوم کنند.

رهبر رفیق و مبارز، دکتر عبدالرحمن قاسملو، دبیرکل پیشین حزب دمکرات کردستان ایران، مورخه بیست و دوم تیرماه سال 1368، در حالی که برای حل مسالمت آمیز مسئله‌ی کُرد همراه با تعدادی از دیپلمات تروریست‌های رژیم اسلامی ایران در وین به مذاکره نشسته بودند، همراه با عبدالله قادری‌آذر، عضو کمیته‌ مرکزی حزب دمکرات، به دست نمایندگاه رژیم اسلامی ترور و به شهادت رسیدند.

در این ترور ناجوانمردانه دکتر فاضل رسول، کُرد عراقی و استاد دانشگاه در وین نیز به دست تروریست‌های رژیم ایران به شهادت رسید.

تراکت و پوستر ویژه برای ارج نهادن یاد شهیدان وین در آلبوم عکس‌ها