کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

خنثی‌سازی تیم جاسوسی وابسته به سپاه پاسداران در اردن

17:41 - 15 تیر 1394

کوردستان میدیا: دستگاه امنیتی کشور اردن از خنثی کردن عملیات، نیروهای وابسته به گردان‌های بیت‌المقدس یکی از شاخه‌های سپاه پاسداران رژیم ایران خبر داد.

به گزارش وب‎سایت کوردستان میدیا، روزنامه الرای منتشر کرده است، نیروهای امنیتی کشور اردن موفق شده‎اند که یک تیم جاسوسی گردان بیت‎المقدس را بازداشت کنند.

به گزارش این روزنامه، این تیم جاسوسی که یکی از شاخه‎های سپاه پاسداران رژیم ایران به شمار می‎آید، قصد انجام عملیات تروریستی در اردن را داشته‎‌است.
نیروهای امنیتی این کشور توانسته‎اند اعضای این تیم را بازداشت، همچنین مقادیر زیادی اسلحه و مواد منفجره را کشف و ضبط کنند.

این منبع افزوده است که این تیم جاسوسی وابسته به سپاه پاسداران رژیم اسلامی ایران در شمال کشور اردن مخفی شده بودند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: قرار است امروز دوشنبه پانزدهم تیرماه، این متهمان که ٣ نفر می‌باشند و یکی از آنها تابعیت دوگانه عراقی - نروژی دارد در دادگاه محاکمه شوند.

نیروهای امنیتی اردن اعلام کرده‎اند: از ١٠ سال گذشته تا کنون این تیم جاسوسی بزرگترین تیم جاسوسی سپاه پاسداران در اردن به شمار می‎آید که قصد داشتند ٤٥ کیلو مواد منفجره را در عملیات تروریستی بکار ببرند.

پیشتر نیز، کشور اردن چندین بار نسبت به دخالت‌های رژیم اسلامی ایران در امور داخلی این کشور و کشورهای عربی به مسئولان این رژیم هشدار داده بود.

تا کنون رژیم اسلامی ایران نسبت به این خبر هیچ واکنشی نشان نداده ‌است.