کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

فعالیت تبلیغاتی به مناسبت ٢٢ تیرماه در شهرهای کردستان ادامه دارد

22:23 - 21 تیر 1394

کوردستان میدیا: اعضا و هواداران حزب دمکرات کردستان ایران در ادامه فعالیت تبلیغاتی به مناسبت ٢٢ تیرماه، بیست وششمین سالروز شهادت دکتر قاسملو و همراهانش، در چندین شهر کردستان اقدام به پخش تراکت و پوستر دکتر قاسملو کردند.

به گزارش وب‎سایت کوردستان میدیا، این فعالیت‎های تبلیغاتی در شویشه مرکز بخش کلاترزان سنندج، بوکان، مهاباد،سقز و ارومیە انجام گرفته است که در آن‎ها یاد دکتر قاسملو و همراهانش را گرامی داشته‌اند.

مکان‎های که فعالیت تبلیغاتی در آن صورت گرفته، عبارتند از:

شویشه: بلوار دکتر قاسملو ، اطراف شهرداری، اطراف مسجد جامع، بخش زیادی از کوچه‎های شویشه عکس دکتر قاسملو منتشر شده است.

در همین ارتباط نیز، اعضا و هواداران حزب دمکرات در روستای سرهویه از توابع منطقه ژاورود سنندج نیز به مناسبت ٢٢ تیرماه در این روستا اقدام به شعارنویسی و پخش تراکت حزبی نموده‌اند.

بوکان: شامگاه گذشته، اعضای حزب دمکرات کردستان ایران در شهر بوکان در محله بیمارستان قدیم و اطراف آن و کوچه‎ اورژانس اقدام به فعالیت تبلیغاتی زده‎اند و سی‎دی ویژه٢٢ تیرماه را منتشر کرده‎اند.

مهاباد: در شهر مهاباد نیز، اعضا و هواداران حزب دمکرات به مناسبت ٢٢ تیرماه دست به فعالیت تبلیغاتی زده‌اند، همچنین در روستای قزل‎قوپی و منطقه شارویران از توابع این شهر، تراکت و پوستر ویژه ٢٢ تیرماه منتشر کردند و بر روی دیوارها اقدام به شعارنویسی نمودند.

سقز: در این شهر به مناسبت ٢٢ تیرماه سالیاد شهادت دکتر قاسملو و همراهانش فعالیت تبلیغاتی گسترده‌ای انجام شده است.

اعضای حزب دمکرات در مکان‎های مختلف شهر سقز، عکس شهید دکتر قاسملو و تراکت ویژه ٢٢ تیرماه منتشر کرده‌اند و بر روی دیوارها اقدام شعارنویسی کردند.

شهناز-٣٢ متری-شافعی-اطراف ترمینال بوکان-بردبران-تامین اجتماعی و فرح از جمله محلاتی هستند که در آن فعالیت تبلیغاتی انجام گرفته است.
همچنین روز گذشته در شهرک صاحب نیز فعالیت تبلیغاتی صورت گرفته است.

ارومیه: رهروان راه دکتر قاسملو در چندین مکان و روستا از توابع ارومیه یاد دکتر قاسملو را گرامی داشتند.

نیروگاه برق، اطراف پلیس راه، شهرک نصر و دانشگاه نازلو مکان‌های هستند که در آنها فعالیت تبلغاتی انجام شده است.
همچنین در روستاهای سوسن‎آباد، نوی، الیه، لرزنه،دیزج، زیوه، هاشم‎آباد، گارانه، سی‎گرگان، رزگه، راژان، جورنه از توابع مرگور‎ فعالیت تبلیغاتی صورت گرفته است.

در همین رابطه نیز، در روستاهای پولادین، گزگن، حسارکندی، زورگ‎آباد، دولمه از توابع باراندوز فعالیت تبلیغاتی انجام گرفته و در دیزج دول و روستاهای سنجی، پوست،نازلو و حسار نیز تراکت و پوستر حزبی پخش شده است.