کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

فعالیت تبلیغاتی اعضای حدکا به مناسبت ٢٢ تیرماه در شهرهای اشنویه و مهاباد

22:17 - 23 تیر 1394

کوردستان میدیا: اعضا و هواداران حزب دمکرات کردستان ایران به مناسبت ٢٢ تیرماه، سالیاد شهادت دکتر عبدالرحمن قاسملو و همراهانش، در شهرهای اشنویه و مهاباد اقدام به فعالیت تبلیغاتی نمودند.

به گزارش وب‎سایت کوردستان میدیا، در بیست وششمسن سالیاد شهادت دکتر قاسملو، مبارزین دمکرات با پخش تراکت و پوستر و شعارنویسی یاد دکتر قاسملو و همراهانش را گرامی داشتند.

در این فعالیت‎های تبلیغاتی در اکثر اماکن و روستاهای شهر اشنویه و شهر مهاباد، تراکت و پوستر ویژه ٢٢ تیرماه و عکس دکتر قاسملو دبیرکل پیشین حزب دمکرات کردستان ایران پخش شده است.

9734.jpg

روستای کانی‌رش، شهرک نالوس و شهرک چپرآباد و اطراف آن از توابع اشنویه مکان‌هایی هستند که فعالیت تبلیغاتی در آنها صورت گرفته است.
گفته می‎شود، نیروهای نظامی رژیم اسلامی ایران سحرگاه روز دوشنبه مورخه ٢٢ تیرماه، به روستاهای و مکان‎های که شعار و تراکت و پوستر منتشر شده است رفته‌اند و اقدام به پاک کردن تمامی شعارها از روی دیوارها کرده‎اند.

مهاباد: مکان‎های که در آن فعالیت تبلیغاتی انجام گرفته است:

فلکه محمودکان، پارک میکائیل، ترمینال بزرگ، بازارچه اصغری، خیابان بیمارستان، زمین‎های شهرداری، خیابان دانشگاه پیام‌نور، خیابان صداو سیما، میدان حسن‎زاده، گورستان بزرگ، طاقه‎دار، سه راه حمزه‎آباد، باغ شایگان، بری شیلانان.