کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

فعالیت تبلیغاتی در شهرهای کردستان به مناسبت ٢٢ تیرماه استمرار دارد

22:03 - 24 تیر 1394

کوردستان میدیا: اعضا و هواداران حزب دمکرات کردستان ایران در ادامه فعالیت تبلیغاتی به مناسبت ٢٢ تیرماه، بیست و ششمین سالیاد شهادت دکتر قاسملو و همراهانش در چندین شهر کردستان اقدام به پخش تراکت و پوستر دکتر قاسملو کرده‎اند.

به گزارش وب‎سایت کوردستان میدیا، فعالیت‎های تبلیغاتی در خیابان و اماکن پر رفت و آمد بوکان، سقز و کامیاران انجام گرفته است و رهروان راه دکتر قاسملو با این فعالیت‌های تبلیغاتی یاد و نام این رهبر فرهیخته را گرامی داشته و با وی تجدید میثاق نمودند.

شهرهای که فعالیت تبلیغاتی در آنها صورت گرفته است:

بوکان : در روز ٢٢ تیرماه ، اعضا و هواداران حزب دمکرات کردستان ایران در سطح شهر و در خیابان پرستار پرچم کردستان را برافراشته و اقدام به پخش تراکت حزبی کرده‎اند.

سقز: گزارش‎های رسیده از سقز حاکی از آن است که مغازه‎داران اطراف میدان هه‌لو به نشانه محکوم کردن ترور دکتر قاسملو و همراهانش در ساعات ١٠ شب به مدت ١٠ دقیقه اقدام به خاموش کردن برق مغازه‎های خود نمودند.

همچنین گفته می‎شود، شمار زیادی از جوانان سقزی با لباس کُردی در میدان هه‌لو تجمع کرده‎اند.

کامیاران: مکان‎های که در آن فعالیت تبلیغاتی انجام گرفته است عبارتند از:

‎‎دبیرستان راه دور و راه دانش، دبیرستان معلم، دبیرستان رازی، دبیرستان دخترانه فاطمه بنت الزهرا، همچنین در روستای توبره ریز و اطراف آن.

در کوچه‎ها و اطراف ثبت احوال، کوچه‎های کامیاران قدیم، شهرک بعثت فاز ١و فاز ٢، کوچه‎های اطراف جاده سنندج و کوچه‎های بان تپه نیز فعالیت تبلیغاتی صورت گرفته است.