کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

برگزاری مراسم پایان دوره ٢١٥ پیشمرگه در آموزشگاه حزب دمکرات

23:15 - 25 تیر 1394

کوردستان میدیا: دوره‌ی مقدماتی ٢١٥ پیشمرگە طی ویژه‌مراسمی در آموزشگاه کمیسیون آموزش حزب دمکرات کُردستان ایران به پایان رسید.

به گزارش وب‎سایت کوردستان میدیا، روز پنج‎شنبه مورخه بیست و پنجم تیرماه ٩٤، ویژه‌مراسم اختتامیه دوره مقدماتی ٢١٥ پیشمرگه کُردستان با سرود ملی ای رقیب و رعایت یک دقیقه سکوت بەمنظور ادای احترام به شهیدان راه آزادی کُردستان آغاز گردید.

در بخش بعدی، پیشمرگ‌های حاضر در دورەی ٢١٥ آموزش مقدماتی پیشمرگەی حزب دمکرات، با رژە نظامی، سرنیزه و میدان موانع آموختەهای دو ماهەی خود در این بخش‌ها را به معرض نمایش گذاشتند و در بخش دیگری از این مراسم لقمان احمدی عضو کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان ایران سخنانی را به همین مناسبت ایراد نمود.

احمدی در سخنان خود در رابطه با توافق هسته‎ای ایران و کشورهای١+٥ عنوان کرد: این توافق هیچ تاثیری بر مبارزه آزادیخواهان حزب دمکرات نخواهد گذاشت.

سپس این عضو کمیته مرکزی حزب دمکرات به پیشرفت مسئله کُرد در بخش‎های کردستان اشاره کرد.

در ادامه این مراسم، پیام آموزشی دوره از سویشورش‌الله ویسی قرائت گردید و همچنین سالار قهرمانی یکی از اعضای دوره‎ی ٢١٥ پیام دوره‎ی مقدماتی ٢١٥ را قرائت نمود.

مراسم با اهداء جوایزی به رسم یادبود به پیشمرگان دوره در دو زمینه دروس و اخلاق از سوی علی کس‎نزانی کادر دیرین حزب دمکرات و ثریا مصطفایی یکی از خانواده‎های حزب دمکرات ادامه یافت.

در خلال این مراسم چندین سروده، ترانه و شعر از سوی غلام فاتحی، سیامند حسن‎نژاد، سعید ایزدی تقدیم به شرکت‎کنندگان گردید.