کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

برگزاری مراسم اختتامیه کنگره هشتم اتحادیه جوانان دمکرات کردستان ایران

16:41 - 3 مرداد 1394

کوردستان میدیا: مراسم اختتامیه کنگره هشتم اتحادیه جوانان دمکرات کردستان ایران در مقر دفتر سیاسی حزب دمکرات برگزار گردید.

به گزارش وب‌سایت کوردستان میدیا، روز جمعه دوم مردادماه، مراسم اختتامیه کنگره هشتم اتحادیه جوانان دمکرات کردستان ایران که تحت شعار مبارزه امروزمان برای فردایی آزاد پس از ٢روز کار مداوم با موفقیت به پایان رسیده بود، برگزار شد.

این مراسم با حضور اعضای رهبری حزب دمکرات کردستان ایران و هیأت اجرایی این اتحادیه و نیز شماری از اعضا، کادرها، پیشمرگه و خانوادەهای حزب دمکرات در یکی از سالن‌های دفتر سیاسی حزب دمکرات برگزار گردید.

مراسم اختتامیه کنگره هشتم اتحادیه جوانان با سرود ملی ای رقیب و ادای احترام، به شهدای راه آزادی کردستان آغاز گردید.

سپس پیام اتحادیه جوانان دمکرات کردستان ایران به مناسبت پایان موفقیت‌آمیز کنگره مبارزه امروزمان برای فردایی آزاد از سوی امین ابراهیمی از اعضای هیأت اجرایی این اتحادیه قرائت گردید.

در بخش دیگری از این مراسم، به پاس تلاش‌های فواد خاکی‌بیگی دبیر پیشین اتحادیه جوانان دمکرات کردستان ایران با اهدا لوح تقدیر و دسته گل توسط جلال روانگرد دبیر این اتحادیه از وی تقدیر بعمل آمد.

سپس فواد خاکی‌بیگی طی سخنانی کوتاه پایان موفقیت‌آمیز کنگره اتحادیه جوانان را به اعضای منتخب کنگره هشتم این اتحادیه تبریک گفت.

در ادامه این مراسم، جلال روانگرد دبیر اتحادیه جوانان دمکرات کردستان ایران سخنانی را در رابطه با پایان موفقیت‌آمیز کنگره هشتم این اتحادیه ایراد کرد.

در خلال این مراسم چندین سرود و ترانه اصیل کُردی از سوی گروه موزیک حزب دمکرات اجرا شدند.