کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

مصوبات سفر خامنه‌‏ای در کرمانشاه هنوز معطل مانده‏ است

21:06 - 20 مهر 1394

کوردستان میدیا: با گذشت چهار سال از سفر خامنه‌‏ای به کرمانشاه، نماینده‏‌ی مجلس شورای اسلامی در پاوه و اورامانات از لزوم پیگیری و اجرای فوری و اورژانسی مصوبات این سفر سخن گفت.

نعمت الله منوچهری در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایسنا ضمن اذعان به بالاترین آمار بیکاری کشور در استان کرمانشاه، مدعی شد که این امر صرفاً ناشی از عدم اجرای مصوبات سفر خامنه‏‌ای به کرمانشاه بوده است.

منوچهری ضمن اعتراف تلویحی به غیرکارشناسی بودن وعده‌‏های رهبر رژیم در کرمانشاه و عدم پیش‏‌بینی منابع تأمین بودجه و اعتبار مالی لازم برای اجرای این مصوبات، یکی از دلایل تأخیر در اجرای این مصوبات را مشکلات پولی و اعتبار اعلام کرد و ادامه داد: البته نباید برای اجرای مصوبات سفر رهبری مشکل تأمین بودجه وجود داشته باشد.

وی از مسئولین خواست این مصوبات را به صورت فوری و اورژانسی پیگیری و اجرا کنند و ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار استاندار جدید کرمانشاه اراده قوی برای تحقق این مصوبات در استان ایجاد شود.

منوچهری تصریح کرد: اگر اراده قوی در استان و دولت وجود داشته باشد این مصوبات در کوتاهترین زمان به نتیجه می‌رسد.

به گفته این نماینده مجلس رژیم، مجمع به اصطلاح نمایندگان استان نیز با جدیت پیگیر تحقق این مصوبات است و پروژه‌های سفر خامنه‏‌ای جزو اولویت‌های کاری این مجمع قرار دارد.

چهار سال قبل در ٢٣ مهرماه ١٣٩٠ علی خامنه‌‏ای رهبر رژیم طی سفری به استان کرمانشاه وعده و وعیدهایی در راستای حل مشکلات و نیازهای فوری مردم این استان داد که همانند بسیاری از دیگر وعده‏‌های رژیم در این راستا هنوز خبری از عملی شدن آنها نیست.