کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

کار مجلس رژیم به زورگیری کشید

21:15 - 20 مهر 1394

کوردستان میدیا: جلسه بررسی برجام در مجلس رژیم صحنه‏ ی تهدید و زورگیری باندهای رژیم در مقابل یکدیگر بود.

به گزارش خبر آنلاین، در نشست روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی رژیم برای بررسی طرح توافق هسته‌‏ای موسوم به برجام، تهدید علی‏ اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی توسط آخوند روح‌‏الله حسینیان مبنی بر دفن او در قلب رآکتور اراک حسینیان از همه پررنگتر بود.

در ارتباط با این خبر، مجید انصاری، معاون پارلمانى دولت روحانی مى‏ گويد که برخی در صحن علنی مجلس، ظریف و صالحی را تهدید به اعدام کرده‏اند. انصارى در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه تهدیدی صورت گرفت که یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد. این مرد گفت شما را اعدام می‌کنیم و در رآکتور اراک دفن می‌کنیم و رویتان سیمان می‌ریزیم.

کمال الدین پیرموذن، نماينده اردبيل در توضيح ماجرا گفته است: امروز در جلسه علنی، روح الله حسینیان پیش آقای صالحی رفت و با کمال تاسف گفت که اگر برجام به فرجام برسد تو را همراه با ظریف می‌کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم.

در همین ارتباط، غلامرضا تاجگردون، دیگر نماینده مجلس رژیم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از حسینیان سؤال کردم چرا این حرف را زدی؟ گفت می‏خواستم عصبانیش کنم که موفق شدم!

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی هم در این رابطه نوشت: ادبیاتی را که دیروز در مجلس به کار رفت، زورگیرها هم به کار نمی‏ گیرند.

در همین حال ایرنا گزارش داد، آخوند حسینیان که روز گذشته صالحی را در مجلس به مرگ تهدید کرده بود، پس از ترک جلسه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است.