کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

هیأتی از PKK از مقر دفتر سیاسی حزب دمکرات دیدار کرد

16:05 - 5 آبان 1394

کوردستان میدیا: هیأتی از حزب کارگران کردستان (PKK) در دیدار با هیأتی از اعضای رهبری حزب دمکرات کردستان ایران، بر گسترش و تحکیم روابط سیاسی و ملی فیمابین تأکید نمود.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، روز دوشنبه چهارم آبان‌ماه، هیأتی از بخش روابط دیپلماتیک حزب کارگران کردستان به سرپرستی سرحد وارتو از دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران دیدار نمود و از سوی حسن شرفی، جانشین دبیرکل حزب دمکرات و شماری از اعضای رهبری حزب مورد استقبال قرار گرفت.

در این نشست، سرحد وارتو هدف از این دیدار را گسترش و تحکیم روابط سیاسی و ملی با حزب دمکرات کردستان ایران به منظور همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر در مورد مسائل سیاسی عنوان کرد و بر اهمیت روابط میان این دو حزب تأکید نمود.

وی همچنین سخنانی در مورد وضعیت کردستان ترکیه، کردستان سوریه و سیاست بین‌المللی در مورد مسأله کرد در جنگ با داعش ایراد نمود.

سپس، حسن شرفی، جانشین دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، سخنانی در مورد روابط حزب دمکرات با دیگر جریان‌های سیاسی، مواضع همیشگی حزب دمکرات مبنی بر همکاری و حمایت از مبارزه ملت کرد در سایر بخش‌های کردستان و همچنین وضعیت ملت کرد در کردستان ایران و سیاست‌های ضدانسانی رژیم جمهوری اسلامی ایراد نمود.

در پایان این دیدار، آقای حسن شرفی برای جنبش کرد و روند صلح در کردستان ترکیه به ویژه در انتخابات نوامبر ٢٠١٥ آرزوی موفقیت و پیروزی نمود.

12431.jpg

12432.jpg