کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

۴۷ تن از اعضای یک شبکه تروریستی مرتبط با رژیم ایران در بحرین دستگیر شدند

20:26 - 14 آبان 1394

کوردستان میدیا: یک شبکە تروریستی مرتبط با رژیم ایران از سوی نهادهای امنیتی بحرین، کشف و خنثی شد.

بر اساس گزارشات منتشره، دولت بحرین اعلام کرد که دستگاه امنیتی این کشورطی عملیاتی مشترک اعضای یک شبکه تروریستی را شناسایی و ۴۷ تن از اعضای این شبکه را کە با رژیم ایران در ارتباط بودەاند، دستگیر کرده است.

بنا بر این گزارش، مواد شدید الانفجاری نزد این شبکه تروریستی کشف و ضبط شدە است.

دولتی بحرین، کشف این شبکه تروریستی را ادامه سلسله دخالت‌های ایران در امور داخلی کشور و تلاش برای بر هم زدن امنیت و ثبات پادشاهی بحرین از راه عملیات تروریستی سازماندهی شده اعلام کرد.

همچنین این کشور اذعان کردە کە رژیم ایران این عملیات را مدیریت کردە و این مدیریت شامل برنامه ریزی، آموزش، تامین هزینه، قاچاق مواد منفجره و اسلحه و فعالیت برای سازماندهی نیروهای تروریستی اجرا کننده است.

کریستوف هویسگن، مشاور دولت آلمان در امور خارجە اعلام کرد کە استقرار سپر دفاعی ناتو در برابر موشک‌های رژیم ایران ضروری است.

مشاور آنگلا مرکل رژیم ایران را حتی بعد از توافق هسته‌ای یک خطر محسوب می‌کند و استقرار سامانه ضد موشکی ناتو برای مقابله با خطر موشکی ایران را ضروری دانست.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه تروریستی پاسداران ایران چهارشنبه بیست‌ودوم مهرماە ١٣٩٤، اعلام و تهدید کرده بود که: اگر اشتباهی از بیگانه سر بزند، پایگاه‌های موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران می‌کند.

وی همچنین هشدار داد کە دست‌ها بر روی ماشە موشک‌هاست.

شورای امنیت سازمان ملل آزمایش موشکی رژیم ایران را مورد بررسی قرار دادە و اقدامات مربوطه را علیە این رژیم در پیش می‌گیرد چرا کە آزمایش موشکی رژیم ایران نقض قطعنامه ۱۹۲۹ این سازمان است.

هلاکت نیروهای سپاە تروریستی پاسداران در سوریە ادامە دارد

بر اساس گزارشات، ٤ نظامی دیگر رژیم ایران در سوریه کشته شده‌اند، محسن فانوسی روز سەشنبە بە هلاکت رسید. وی از گروە مهندسی تیپ ٤٣ ملایر بودە است.

همچنین نصرالله محمدی، اسحاق مرادی و قربانعلی احمدی، از کشته شدگان در سوریە هستند و رژیم ایران از آنها به عنوان مدافع حرم\'\' یاد کرده است.

با تشدید درگیری‌ها در سوریه هلاکت نیروهای سپاە تروریستی پاسداران ایران ادامە دارد.