کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

یک فرمانده دیگر سپاه تروریستی پاسداران در سوریه بە هلاکت رسید

21:20 - 17 آبان 1394

کوردستان میدیا: با ادامە درگیری‌ها در سوریه و حمایت رژیم ایران از بشار اسد، هلاکت فرماندهان سپاه تروریستی پاسداران در این کشور ادامه دارد.

بە گزارش خبرگزاری‌های داخلی رژیم ایران، محمد حسین عزیزآبادی، سروان سپاه تروریستی پاسداران ایران، طی عملیات اخیر ارتش و متحدان بشار اسد در سوریه بە هلاکت رسیده و با احتساب این فرماندە تروریست، شمار کشته‌شدگان ایرانی به دست‌کم ۴۰ نفر رسیده است.

این فرمانده سپاه رژیم ایران روز شانزدهم آبانماە، در حلب بە هلاکت رسیده و عضو تیپ مستقل زرهی ۲۱ امام رضا در نیشابور معرفی شده است.
این خبر درحالی از سوی رسانه‌های رژیم ایران منتشر می‌شود کە روز قبل از انتشار این خبر، امیر حسین هیودی از اعضای سپاه تروریستی پاسداران رژیم نیز در سوریه کشته شده بود.

حضور نیروهای سپاه پاسداران در کنار ارتش بشار اسد کە علیە اپوزیسیون این کشور می‌جنگند، تلفات سنگینی بە دنبال داشته است.

در همین زمینە رویترز طی گزارشی اعلام کرده کە در نتیجۀ کمک‌های نظامی فزایندۀ عربستان سعودی به مخالفان بشار اسد، حملات اخیر ارتش اسد و متحدانش یعنی حزب الـله لبنان، سپاه پاسداران رژیم ایران و نیروی هوایی روسیه، به نتیجۀ مورد نظر آنان نرسیده‌ است.

این خبرگزاری در ادامە افزوده است،حملات مشترک ارتش سوریه، حزب الـله لبنان و سپاه پاسداران برای کنترل مناطق ساحلی سوریه که برای استمرار و بقای رژیم بشار اسد از اهمیت بالایی برخوردارند، ناموفق بوده اند.