کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

CNFI: حوادث تروریستی پاریس برای ملیت‌های ایران یادآور ترور و اعدام رژیم ایران بر علیه آنان است

20:48 - 26 آبان 1394

کوردستان میدیا: کنگره ملیت‌های ایران فدرال با صدور اطلاعیه‌ای همدردی خود را با جانواده جانباختگان حوادث تروریستی پاریس ابراز نمود.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، کنگره ملیت‌های ایران فدرال حوادث تروریستی پاریس را به شدت محکوم و انزجار خود را از این حملات تروریستی اعلام کرد.

متن کامل این اطلاعیه که در اخیتار وب‌سایت کوردستان میدیا قرار گرفته، عیناٌ درپی می‌آید:

اطلاعیه کنگره ملیت‌ها در ارتباط با حملات تروریستی به پاریس


کنگرۀ ملیت‌های ایران فدرال، کشتار مردم بیگناه در هفت منطقۀ پاریس، شهر صلح، دمکراسی و هنر را که درآن تا این لحظه، حداقل ١٣٢ نفر از افرادِ بیگناه، قربانی انتقام جوئی‌های جنایتکارانه افرادِ بَری از انسانیت و تمدن شدند، بi شدت محکوم می‌کند و به بازماندگانشان صمیمانه تسلیت می‌گوید.

بر هیچ آزادیخواهی پنهان نیست که بزرگترین سوء استفاده کننده از این حملات، کشورهای سرکوبگر و دیکتاتوری مثل رژیم ایران و سوریه هستند، و برای ملیت‌های ایران این عمل وحشیانه یادآور ترور و اعدام رژیم ایران علیه آنان است.

کنگره ملیت‌های ایران فدرال بار دیگر ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و ابراز انزجار از حملات تروریستی پاریس، مراتب تسلیت خود را به دولت و مردم فرانسه اعلام کرده و ضمن همگام شدن با حمایت‌های بین‌المللی، همدردی خود را با خانواده جانباختگان ابراز نموده و در همان حال سلامتی عاجل را برای صدها مجروح این حملات آرزومند است.

کنگره ملیت‌های ایران فدرال

١٣ نوامبر ٢٠١٥