کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دستگاه قضائی رژیم ایران خود را تبرئه کرد

21:26 - 2 آذر 1394

کوردستان میدیا: دستگاه قضائی رژیم ایران اعلام کرده کە هیچ اطلاعی از بازداشت‌ها در ایران ندارد و سپاه پاسداران رژیم شهروندان را بازداشت می‌کند.

براساس گزارشاتی کە منتشر شدە، مسئولان دستگاە قضائی رژیم ایران بعد از بازداشت شماری از شهروندان ایرانی در شهرهای مختلف اعلام کرد کە این دستگاه از جزئیات آن مطلع نیست و سپاە پاسداران خود مستقلاً چنین اقداماتی را انجام دادە است.

رئیس اجرایی مبارزە بین‌المللی برای حقوق بشر در ایران در این باره اعلام کردە در خصوص اینکە دستگاە قضایی رژیم ادعا می کند از این بازداشت‌ها مطلع نبودە، برای همین این اقدام سپاه پاسداران آدم‌ربایی محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس نیوز وابستە بە سپاە پاسداران رژیم ایران در این رابطه اعلام کرد، این افراد بە علت اقدام علیه امنیت اخلاقی بازداشت شدەاند.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور رژیم اسلامی ایران از این عمل سپاه پاسداران دفاع کردە و در ادامە گفت کە سربازان گمنام امام زمان این عملیات را انجام دادەاند.

سپاە تروریستی پاسداران رژیم ایران کە از حمایت خامنەای برخوردار است، در همە امور کشور دخالت کرده و هرگونە فعالیت را در داخل کشور بە شدت سرکوب می‌کند و هیچ حقوقی برای شهروندان ایران قائل نیست.