کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

نماینده مجلس رژیم: در ایران، مردم از گرسنگی به فحشا کشیده می‌شوند

15:21 - 3 آذر 1394

کوردستان میدیا: مهدی کوچک‌زاده، نماینده باند موسوم به اصولگرا در مجلس رژیم، ضمن دعوایش با علی لاریجانی و هیأت رئیسه مجلس به این واقعیت اذعان نمود که علیرغم تمام بلندپروازی‌‏های مقامات رژیم، در ایران مردم از فرط گرسنگی مجبور به فحشا می‌‏شوند.

به گزارش دیگربان، وی در جلسه علنی روز دوشنبه (دوم آذر) هنگامی که علی لاریجانی با درخواست توضیح وی در رابطه با علت امحاء هزار و ۷۰۰ تن سیب‌زمینی مخالفت کرد٬ گفت که از سمت خود استعفا می‌کند.

مهدی کوچک‌زاده افزوده رئیس تعاونی روستایی استان فارس ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی را برای جلوگیری از افت قیمت، امحاء و دفن کرده که این عمل الگوبرداری از اقتصاد سرمایه‌داری است.

کوچک‌زاده خطاب به لاریجانی گفت: در کشوری که مردم از گرسنگی به فحشا کشیده می‌شوند، کدام شرافتی به خود اجازه داده تا ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی را دفن کنند؟

در ادامه کوچک‌زاده با حالتی برافروخته و عصبانی و با گرفتن برگه‌ای در دست فریاد می‌زد استعفای خود را می‌دهم. سپس به جایگاه هیأت رئیسه نزدیک شد و برگه استعفای خود را در مقابل لاریجانی قرار داد. نامبرده سپس با جمع‌آوری وسایل خود صحن علنی مجلس را ترک کرد.

گفتنی است که در آستانه برگزاری انتخابات نمایشی مجلس رژیم، برخی از نمایندگان با مطرح نمودن مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم، خود را برای حضور در دور بعدی مجلس آماده می کنند.

اظهارات تکاندهنده این نماینده مجلس رژیم در حالیست که مقامات رژیم همواره انتشار چنین اخباری را به دولت‏های خارجی و مخالفان رژیم منسوب نموده و بر مشکلات و فسادهای عظیمی که در درون کشور می‏گذرد، سرپوش نهاده اند و حتی خامنه ای رهبر رژیم صراحتاً مطرح کردن بحث مربوط به مفاسد درون رژیم را حرام اعلام نموده است.