کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

در واکنش به اعدام متهمان به تروریسم، باز هم سفارتخانه‌ای در تهران غارت شد

16:43 - 13 دی 1394

کوردستان میدیا: به دنبال اعدام ٤٧ تن از متهمان اقدامات تروریستی در عربستان، مراکز دیپلماتیک این کشور در ایران آماج حملات مزدوران رژیم قرار گرفت.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، در آخرین ساعات روز شنبه گروه‏هایی از مزدوران بسیج و دیگر نیروهای وابسته به رژیم ایران در اعتراض به اعدام گروهی از متهمان حوادث تروریستی از جمله آخوند شیعه شیخ نمر باقر النمر از عوامل رژیم در عربستان و جمعی دیگر از متهمان اقدامات تروریستی، به سفارت این کشور در تهران حمله نمودند و مزدوران بسیجی بنا به سنت رایج خود، با ورود به ساختمان سفارت، بخشی از آن را به آتش کشیدند.

برخی از کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی، در واکنش به این اقدام می‌گویند: هر بار به بهانه‌ای نیروهای بسیجی به سفارتخانه کشورها در تهران حمله و آن را غارت می‌کنند و از این لحاظ ما در جهان رکورد داریم و ١٣ آبان‌ماه در تاریخ ایران ماندگار مانده است.

در پی انتشار این خبر، وزارت امور خارجه‌ی رژیم ایران کاردار عربستان در تهران را احضار و نسبت به اعدام شیخ نمر اعتراض کرد.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان معاونت عربی و آفریقایی وزارت خارجه‌ی رژیم ایران، درباره پیامدهای این اقدام ریاض هشدار داد.

سپاه تروریستی پاسداران هم با انتشار بیانیه‌ای شدیدالحن، تهدید نمود که خون شیخ نمر در آینده موجب انتقام سختی از دولت عربستان و سقوط حکومت سعودی خواهد شد.

عربستان اینگونه مواضع مسئولان رژیم ایران را دفاع از تروریست‌ها عنوان کرده است.