کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

تبلیغات اعضای بسیج در ایلام علیه احزاب کُردی

21:05 - 18 بهمن 1394

کوردستان میدیا: با نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در ایران، سازمان بسیج در استان ایلام، اقدام به نشر تراکت و پوستر علیه احزاب کُردی مخالف رژیم جمهوری اسلامی در میان مردم این شهر کرده است.

به گزارش ارسالی به وب‌سایت کُردستان میدیا، در طی چند روز گذشته، سازمان بسیج وابسطه به سپاه پاسداران، درمیان مردم این استان اقدام به پخش تراکت علیه احزاب کُردی مخالف جمهوری اسلامی کرده و این احزاب را به خائن و کافر متهم و قلمداد کرده است.

در این پوسترها تبلیغاتی سازمان بسیج سعی شده است، تاریخچه احزاب کُردی را به بیراه و آنان را به دشمن اسلام تشیع داده و در این راه علیه آنها براحساست مردم غلبه کند.

همچنین در این نوشته‌ها رهبران پیشین احزاب کُرد دکتر عبدولرحمان قاسملو و فواد مصطفی سلطانی را به خائن و کافر متهم کرده است.

بخشی از این تراکتها در معابر عمومی نیز از سوی اعضای بسیج٬ در میان شهروندان ایلامی توزیع می گردد.

همچنین در این نشریات محرمانه ای که به اعضای بلندپایه ی بسیج در این استان داده شده٬ از آنها درخواست شده که راهکارهای خود را برای جلوگیری از اتحاد چند شاخه ی کومله و دو حزب دمکرات یا چگونگی نفو‌ذ در صفوف احزاب کُردی اقدام کنند.

این اقدام سازمان بسیج در راستای روشنگری بایکوت احزاب کُردی مخالف رژیم جمهوری اسلامی ایران در مورد انتخابات هفتم اسفند ماه است.