کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

رژیم ایران، فعالان تحریم انتخابات در کردستان را به همکاری با داعش متهم می‌کند

15:36 - 25 بهمن 1394

كوردستان میدیا: عوامل رژیم جمهوری اسلامی از طریق انتشار شایعات و اخبار کذب در دنیای مجازی، فعالان تحریم نمایش انتخابات رژیم در کردستان را به عضویت در داعش متهم می‌کنند.

بر اساس گزارشات دریافتی، مزدوران جمهوری اسلامی در یکی از کانال‌های وابسته به رژیم در پیام‌رسان تلگرام با انتشار تراکت و شعارهای ساختگی وانمود می‌کنند که گروه تروریستی دولت اسلامی (داعش) سرگرم تبلیغ برای تحریم انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی رژیم بوده و حضور در این انتخابات را کفر قلمداد می‌کند.

به دنبال اعلام تحریم انتخابات از سوی اپوزیسیون جمهوری اسلامی در کردستان، به ویژه حزب دمکرات کردستان ایران، رژیم با توسل به انواع ترفندها می‌کوشد تا مردم کردستان را به پای صندوق‌های رأی بکشاند و در همین راستا وانمود می‌کند که موضع احزاب سیاسی مبارز کردستان در رابطه با خیمه‌شب‌بازی انتخابات، منطبق بر موضع گروه تروریستی داعش است.

این در حالیست که ملت کرد و نیروهای سیاسی آن در تمامی بخش‌های کردستان تاکنون نیز مهمترین نیرو در مقابله با داعش به شمار می‌روند.

حزب دمکرات کردستان ایران نیز نخستین نیروی سیاسی کردستان ایران بود که پس از هجوم داعش به اقلیم کردستان، نیروهای پیشمرگه‌ی خود را به جبهه‌های جنگ علیه داعش اعزام نمود.

گفتنی است، پیشتر مصطفی هجری، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران طی مقاله‌ای پرده از منافع مشترک و روابط و همکاری‌های میان دو رژیم تروریستی جمهوری اسلامی ایران و دولت اسلامی (داعش) برداشته بود.