کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

هیأت حزب کارگران کردستان از مقر نیروهای ویژە حزب دمکرات دیدار کرد

21:12 - 6 اردیبهشت 1395

کوردستان میدیا: هیأت دفتر سیاسی حزب دمکرات از هیأت حزب کارگران کردستان (PKK) کە برای گفتگو و ادامە‌ی همکاری و هماهنگی بیشتر از مقر نیروهای ویژە حزب دمکرات در مرزهای کردستان ایران دیدار کردە بودند، استقبال کرد.

روز یکشنبه ٥ اردیبهشت‌ماه ١٣٩٥ خورشیدی، هیأتی از حزب کارگران کردستان به سرپرستی سوفی نورالدین عضو شورای رهبری و از مسئولان نظامی این حزب از مقر نیروهای ویژه‌ی حزب دمکرات کردستان ایران در مناطق مرزی کردستان ایران دیدار نمود و از سوی هیأتی از حزب دمکرات به سرپرستی رستم جهانگیری، عضو دفتر سیاسی و مسئول کمیسیون سیاسی نظامی حزب مورد استقبال قرار گرفت.

در این دیدار، ضمن بحث و تبادل نظر و تحلیل وضعیت سیاسی منطقه و وضعیت ملت کرد بە طور کلی، بر دوستی و ارتباط بیشتر میان حزب دمکرات و حزب کارگران کردستان تأکید شد.

دو طرف همچنین بر این مسأله تأکید نمودند که وضعیت و شرایط کنونی ملت کرد به طور کلی و در تمامی بخش‌های کردستان، لزوم هماهنگی و همکاری بیشتر میان نیروهای ملی و میهنی کردستان را ایجاب می‌کند.

لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر میان نیروهای سیاسی کردستان به ویژه حزب دمکرات و پ.ک.ک نیز از محورهای مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

14553.JPG

14554.JPG