کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

سپاه پاسداران، سلاح‌های سنگین خود را در کردستان مستقر می‌کند

17:08 - 9 اردیبهشت 1395

کوردستان میدیا: پس از پیام نوروزی حزب دمکرات کردستان ایران و اعلام آغاز مبارزاتی نوین، نیروهای سپاه پاسداران با تجهیزات و ادوات سنگین و نیمه سنگین در مناطق مرزی ارومیه مستقر شده‌اند.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، نیروهای سپاه پاسداران جهت مقابله با اقدامات و تصمیمات نظامی حزب دمکرات کردستان ایران با ادوات سنگین و نیمه سنگین نظامی در منطقه ترگه‌ور از توابع شهرستان ارومیه مستقر گردیدند.

به گفته یک منبع مطلع، سپاه پاسداران با استقرار توپخانه در منطقه ترگه‌ور، اقدام به میلیتاریزه کردن فضای این منطقه و راه‌های مواصلاتی کرده است.

این منبع افزود: سپاه پاسداران به ساکنین بومی این منطقه اعلام کرده که تا فاصله ٤٠ کیلومتری از نقطه صفر مرزی را باید خالی از سکنه کنند.

پس از اعلام پیام نوروزی حزب دمکرات توسط مصطفی هجری، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران در کوه‌های مرزی کردستان ایران، نیروهای سپاه پاسداران در اکثر مناطق کردستان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران طی پیامی نوروزی اعلام نمود: پیام ما در عید نوروز، این است که صدا و توان خود را در کوهستان‌ها و شهرهای کردستان برای ایجاد یک نیروی قدرتمند و سرنوشت‌ساز یکپارچه نماییم که زندگانی نوینی را به دور از زیردستی و محرومیت از حقوق برایمان رقم بزند.

وی همچنین از جوانان کردستان خواست که برای آغاز یک زندگی سرفرازانه و پشت کردن به تمامی عوامل سرافکندگی و عقب‌افتادگی، به صفوف نیروهای پیشمرگه حزب دمکرات کردستان ایران بپیوندند.