کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

استقبال از پیام نوروزی حزب دمکرات استمرار دارد

22:31 - 9 اردیبهشت 1395

کوردستان میدیا: جوانان کردستان ایران طی مدت اخیر با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی، آمادگی خود را برای اجرای تصمیمات حزب دمکرات کردستان ایران اعلام نمودند.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، پس از پیام نوروزی مصطفی هجری، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران درباره‌ی بازگشت نیروهای پیشمرگه‌ی کردستان به داخل کشور، جوانان انقلابی و آزادیخواه کردستان در شهرهای ارومیه، سلماس، مهاباد، اشنویه، نقده، سنندج، بوکان، سقز، مریوان، پاوه، کرمانشاه، ایلام و... به شیوه‌های مختلف از پیام نوروزی دبیرکل حزب دمکرات استقبال کردند.

دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران در مراسم نوروز امسال اعلام کرد، پیام ما در عید نوروز، این است که صدا و توان خود را در کوهستان‌ها و شهرهای کردستان برای ایجاد یک نیروی قدرتمند و سرنوشت‌ساز یکپارچه نماییم که زندگانی نوینی را به دور از زیردستی و محرومیت از حقوق برایمان رقم بزند.

وی خطاب به جوانان کردستان ایران اعلام کرد، ما در جشن نوروز این پیام را به ملت کرد می‌دهیم و بر آنیم که در سال جدید این فرصت را برایتان فراهم کنیم که برای آغاز یک زندگی سرفرازانه و پشت کردن به تمامی عوامل سرافکندگی و عقب‌افتادگی، به صفوف نیروهای پیشمرگه دمکرات کردستان ایران بپیوندید.

در ادامه‌ی این پیام آمده بود: روشنفکران، کارگران، بازاریان و همه‌ی اقشار و طبقات جامعه لازم است همدل و همصدا علیه نقض حقوق خویش فریاد سر دهند و مکمل مبارزه‌ی آزادیخواهانه‌ی یکدیگر و مبارزانمان در کوهستان‌ها باشند.

گفتنی است که به دنبال پیام آقای مصطفی هجری و استقبال بی‌نظیر مردم کردستان از این پیام، نیروهای نظامی و نهادهای امنیتی سرکوبگر رژیم دچار وحشتی فزاینده شده و به اقدامات شتاب‌زده‌ای جهت پیشگیری از خیزش مردمی و حضور فعال پیشمرگه‌های حزب دمکرات در میان مردم کردستان دست زده‌اند.