کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

پیام تسلیت و ابراز همدردی کنگره ملیت‌های ایران فدرال بە مناسبت درگذشت دو تن از اعضای رهبری حزب دمکرات کردستان ایران

22:59 - 25 اردیبهشت 1395

کوردستان میدیا: کنگره ملیت‌های ایران فدرال بە مناسبت درگذشت دو تن از اعضای رهبری حزب دمکرات کردستان ایران، پیام تسلیت و ابراز همدردی خود را با حزب دمکرات کردستان ایران ابراز داشت.

متن پیام بدین شرح است:

هرگزنمیرد آنکه دلش زنده شد بعشق

پیام تسلیت و ابراز همدردی کنگره ملیت های ایران فدرال به مناسبت درگذشت دوتن از اعضاء رهبری حزب دموکرات کوردستان ایران


با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که دوتن از رفقای مبارز و خستگی ناپذیرِ حزب دموکرات کردستان ایران، رفیق سید رضا درودگر و رفیق رحمان رحیمی ( کاک چەکو ) درمدت زمان کوتاهی کمتر از یک هفته ازمیان ما رفتند.

این دو رفیقِ مبارز، بهترین سالیان عمر پُربارِخود را در راه آزادیخواهی ملت کرد، مبارزه علیه تبعیض های دینی ـ زبانی جمهوری اسلامی ایران و احقاق حقوق انسانی ملیت‌های ایران، بویژه ملت مبارزکرد، در کوردستان ایران سپری نمودند. این دو رفیق تا آخر عمر گرانبهای خویش، بر ایمان و عقیدە خود جهت تحصیل آزادی و برابری، استوار ماندند.

فقدان این همرزمان ضایعه ای جبران ناپذیر برای مبارزات ملیت های تحت ستم ایران و بە ویژە مردم شریف کردستان و حزب دموکرات کردستان ایران بوده و هست.

کنگره ملیت های ایران فدرال مراتب تسلیت و تاسف خود را از در گذشت این عزیزان: به خانوادۀ محترمشان، به حزب دموکرات کردستان ایران، به مردم مبارز کرد و به تمامی همسنگران ایشان اعلام می دارد. بی گمان ادامه راه این مبارزین راه آزادی و برابری، تا رسیدن به رهایی ملیت های تحت ستم ایران بهترین پاداش برای آنان است.

ما اعضای کنگره ملیت های ایران فدرال براین باوریم که اتحاد عمل مبارزان و همبستگی بیش از پیش ملیت های ایران فدرال، تنها ضامن پیروزی و رسیدن به حقوق از دست رفته ملیت های ایران می‌باشد.

کنگرە ملیت های ایران فدرال