کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

راهزنان سایبری سپاه به دستور خامنه‌ای، به بانک‌های آمریکا دستبرد می‌زنند

22:27 - 29 اردیبهشت 1395

کوردستان میدیا: فرماندهی سایبری سازمان اطلاعات سپاه تروریستی پاسداران در صدد است طی یک عملیات گسترده سایبری، با حمله‌ی سایبری به شبکه‌ی بانکی جهانی، به دزدی از این بانک‌ها بپردازد.

به گزارش العربیه، در پی توقیف ۲ میلیارد دلار از اموال ایران در آمریکا، فرماندهی سایبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران قصد دارد با دستور مستقیم علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی به منافع بانکی و مالی ایالات متحده آمریکا حمله کرده و نسبت به جابجایی پول از آمریکا به کشور چین یا کره شمالی و سپس ایران اقدام کند.

علی خامنه‌ای رهبر رژیم طی یک‌ماه گذشته در جلسه‌ای با حضور مأموران سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، با اشاره به توقیف ۲ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران توسط دادگاه فدرال آمریکا تأکید کرده است که: باید در دهان آمریکا بزنید، در هر سطحی که به ما حمله شود، در همان سطح باید پاسخ دهیم. پس از این سخنان بود که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و معاونت فنی وزارت اطلاعات، طرح عملیاتی حمله به شبکه جهانی سوییفت و منافع مالی و بانکی ایالات متحده آمریکا را طراحی کرده‌اند.

به گزارش رویترز، پیش از این نیز نیروهای سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در سال ۲۰۱۳، بانک جی پی مورگان، بانک آف امریکا، کاپیتال وان، پی ان سی فاینانسیال سرویس، سیتی بانک و چند ده سوژه عملیات آفندی مالی و اداری را در آمریکا تحت هجوم سایبری خود قرار داده و اطلاعات مشتریان و مشخصات حساب‌های بانکی آنان را سرقت کرده بودند.

این گزارش حاکیست، روش کار راهزنان سایبری رژیم ایران به «حزب‌الله لبنان» منتقل شده و حزب‌الله نیز این روش را در ازای مزایای مالی و دریافت اسلحه در اختیار کره شمالی قرار داده است.

بر اساس شواهد به دست آمده توسط ، سرقت اخیر چند ده میلیون دلاری از سوییفت توسط کره شمالی با اطلاعات ارائه شده توسط نیروهای امنیتی رژیم ایران صورت گرفته که پیش‌تر حزب‌الله لبنان از ایران دریافت کرده بود.