کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

نماینده مجلس رژیم در اشنویه و نقده نسبت به درگیری‌های اشنویه واکنش نشان داد

16:36 - 29 خرداد 1395

کوردستان میدیا: نماینده مجلس رژیم در اشنویه و نقده در رابطه با درگیری‌های اشنویه بیانیه‌ای منتشر نمود.

عبدالکریم حسین‌زاده، مزدور و نماینده مجلس رژیم در اشنویه و نقده با انتشار بیانیه‌ای، از هجوم نیروهای تروریستی سپاه پاسداران به پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران تقدیر نمود.

در بیانیه این مزدور رژیم آمده است: مردمان بزرگوار استان آذربایجان‌غربی؛ علی‌الخصوص عزیزان نقده‌ای و اشنویه‌ای و شاهین دژی شما باردیگر نشان دادید که برای ایجاد آرامش و امنیت و حفظ مرزهای موطن بزرگمان ایران عزیزترین داشته‌هاتان را در طبق اخلاص گذاشته‌اید و کنون که بدخواهان خواستار ایجاد آشوب و چندگانگی و تشتت در منطقه بوده‌اند، شما با تقدیم جان و خون عزیزانتان به عنوان گرانبهاترین داشته‌هاتان؛ پاسداست کشور عزیزمان ایران، نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی را از جان و عزیزانتان گرامی‌تر داشته‌اید .

وی همچنین به هلاکت رسیدن نیروهای تروریستی سپاه پاسداران را به رهبر رژیم تسلیت گفته و بر دفاع از آرمان‌های رژیم تا آخرین قطره خون تأکید نموده است.

پاسدار حسین‌زاده در بیانیه خود، پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران را به ایجاد آشوب و چندگانگی و تشتت در منطقه متهم نموده است.

گفته‌های این مزدور رژیم درحالی است که روز چهارشنبه بیست و ششم خردادماه، یکی از تیم‌های پیشمرگه حزب دمکرات کردستان ایران در شهرستان اشنویه در مابین روستاهای سرگیز و قره‌سقل که در میان مردم درحال انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سیاسی بودند، مورد هجوم نیروهای سپاه پاسداران رژیم قرار گرفتند و درگیری شدیدی میان نیروهای پیشمرگه‌ی حزب دمکرات و نیروهای سپاه پاسداران رژیم روی داد.

سپاه پاسداران در این درگیری، متحمل تلفات سنگینی شده و چندین تن از فرماندهان و پاسداران و مزدوران رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

در میان به هلاکت رسیدگان، اسامی حاجی صمد بوستانی، معاون فرمانده سپاه پاسداران در اشنویه و سروان پاسدار عبدالواحد حکمت به چشم می‌خورند.