کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

هجوم نیروهای سپاه و وقوع درگیری شدید میان پیشمرگه‌های دمکرات و رژیم اسلامی در سردشت

03:50 - 30 خرداد 1395

کوردستان میدیا: در ادامه فعالیت‌های سیاسی-تشکیلاتی پیشمرگەهای حزب دمکرات کردستان ایران در عمق خاک کردستان، این بار نیروهای تروریستی سپاه پاسداران در سردشت بر پیشمرگەهای حزب هجوم بردند.

بر اساس گزارشات رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، امروز شنبه ٢٩ خرداد ١٣٩٥ شمسی، تیمی از پیشمرگەهای حزب دمکرات کردستان ایران که در نواحی مختلف شهرستان سردشت به فعالیت‌های سیاسی-تشکیلاتی خود مشغول بودند از سوی نیروهای سپاه تروریستی پاسداران مورد هجوم قرار گرفتند و درگیری شدید میان دو نیروی مذکور شکل می‌گیرد.

خبرنگار کوردستان میدیا حاضر در منطقه گزارش داد که: هنگامی که تیمی از پیشمرگەهای کردستان عازم روستای نستان بودند، گروه ضربت نیروهای ویژەی رژیم جمهوری اسلامی ایران در کمینی، آن‌ها را مورد هجوم قرار داده که نهایتاً درگیری شدیدی را در پی داشته است.

خبرنگار کوردستان میدیا در ادامه می‌افزاید: هجوم ددمنشانەی رژیم وحشت اسلامی با مقاومت و مبارزەی قهرمانانەی پیشمرگه‌های حزب روبرو می‌شود عقب‌نشینی نیروهای تروریستی سپاه پاسداران را درپی داشته و پیشمرگەهای حزب نیز می‌توانند به سلامتی کامل میدان نبرد را ترک کنند.

از میزان خسارات و تلفات وارده بر نیروهای تروریستی رژیم وحشت اسلامی آمار دقیقی در دست نیست.

شایان ذکر است که بعد از شکست مذکور توپخانەی رژیم مناطق درگیری را توپباران کرده که این توپباران تا لحظه انتشار این خبر ادامه دارد.