کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

رژیم در نقده تبلیغات گستردەای علیه حزب دمکرات را استارت زده است

18:03 - 6 تیر 1395

کوردستان میدیا: سپاه تروریستی پاسداران رژیم ایران در شهر نقده برای ارتقاء روحیەی مزدوران‌اش به تبلیغ علیه حزب دمکرات کردستان ایران و شهیدان حماسەی قرەسقل دست زده است.

بر اساس اخبار رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، سپاه پاسداران رژیم در میدان ژاندارمری نقده، با افراشتن پوستر و بنر‌های متعددی علیه خیزش آزادیخواهانه حزب دمکرات کردستان ایران و شهیدان اخیر در درگیری‌های روی داده در حومه شهرستان اشنویه، در تلاش است تا روحیه از دست رفته مزدوران و نیروهای نظامی‌ خود را ارتقاء دهد.

این در حالی‌ست که بعد از شکست سنگین نیروهای رژیم در حماسەی قرەسقل، بخشی از نیروهای مسلح رژیم –علی‌الخصوص در شهرستان پیرانشهر- سلاح‌های خود را تحویل داده و دست از خیانت‌ به ملت خود برداشتەاند و نیز کشته شدن ده‌ها فرمانده و افسر عالی‌رتبەی سپاه تروریستی پاسداران، روحیه مزدوران و اعضای سپاه را درهم ریخته است.

بر اساس آخرین اخبار رسیده از درگیری قرەسقل بیش از ٤٠ نفر از اعضای سپاه کشته و زخمی شدەاند.

همچنین ماموران اداره اطلاعات ارومیه نیز طی روزهای اخیر در این شهر علیه حزب دمکرات کردستان ایران و پیشمرگەهای آن دست به تبلیغات گستردەای زده‌اند و در راستای تحریف واقعیات جنبش آزادیخواهی کردستان عمل می‌کنند.

قابل ذکر است، پیش‌تر نیز در مکان‌های مختلف شهر تهران اعمال متشابهی انجام شده است که به روشنی نمایانگر ترس و هراس فراگیر رژیم اسلامی از خیزش آزادیخواهی حزب دمکرات کردستان ایران است.