کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

سه تن از به هلاکت رسیدگان سپاه پاسداران رژیم در قروه دفن شدند

17:04 - 8 تیر 1395

کوردستان میدیا: سه تن از به هلاکت رسیدگان سپاه تروریستی پاسداران که در درگیری با پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران در سروآباد به هلاکت رسیده بودند، در قروه دفن گردیدند.

امروز سه‌شنبه هشتم تیرماه، سه تن از به هلاکت رسیدگان سپاه تروریستی پاسداران که در سروآباد به هلاکت رسیده بودند، با حضور مسئولان رژیم در قروه دفن شدند.

هویت این به هلاکت رسیدگان قروه علی پویا، کامران حسین‌پور، جواد کاکه‌جانی اعلام شده است.

طی چهار روز درگیری نیروهای سپاه تروریستی پاسداران با پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران در سروآباد، ده‌ها تن از نیروهای تروریستی سپاه پاسداران به هلاکت رسیده‌اند.

سپاه تروریستی پاسداران برای حفظ روحیه نیروهای خود در جبهه‌های جنگ از انتشار آمار واقعی به هلاکت رسیدگان خود خودداری می‌کند.

همچنین ساکنین روستاهای اطراف کوهستان کوسالان از ترس و وحشت نیروهای تروریستی سپاه پاسداران در درگیری با پیشمرگه‌های حزب دمکرات خبر می‌دهند.

روز گذشته نیز، نیروهای رژیم اسلامی ایران شماری از ساکنین روستای دووروو را بالاجبار نزد پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران فرستاده بودند تا آنان از پیشمرگه‌های حزب بخواهند که لاشه‌ی به هلاکت رسیدگان سپاه تروریستی پاسداران را تحویل آنها بدهند.

در درگیری‌های شهرستان سروآباد، سه تن از پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران به نام‌های شورش منبری، شاخوان منبری و اکبر منبری به شهادت رسیدند.