کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

دبیران پاوه ادعای آموزش و آموزش این شهرستان را رد و بر حمایت از حزب دمکرات تأکید کردند

17:06 - 8 تیر 1395

کوردستان میدیا: دبیران پاوه ادعای مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان مبنی بر عدم حمایت فرهنگیان از حزب دمکرات را رد نمودند.

براساس گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، دبیران پاوه با انتشار اطلاعیه‌ای تکذیبیه آموزش و پرورش شهرستان پاوه را در حمایت از آرمان‌های رژیم و عدم حمایت از مبارزات مردم کردستان به رهبری حزب دمکرات را رد کردند.

متن این اطلاعیه که در اختیار وب‌سایت کوردستان میدیا قرار گرفته، عیناً درپی می‌آید:

اطلاعیه جمعی از دبیران پاوه در مورد رد ادعای مدیریت آموزش و پرورش پاوه


به دنبال اعلام پشتیبانی ما جمعی از دبیران و فرهنگیان دبیرستان‌های پاوه و هه‌ورامان از مبارزات انقلابیون کردستان به رهبری حزب دمکرات کردستان ایران، مدیریت انتصابی جمهوری اسلامی در آموزش و پرورش شهرمان پاوه اقدام به نوشتن و انتشار ادعایی بی‌اساس تحت عنوان تکذیبیه مدیریت آموزش وپرورش کرده است. در این تکذیبیه که به نمایندگی و از زبان همه دبیران و معلمان منطقه نوشته شده است ادعا شده که فرهنگیان و دبیران شهرستان پاوه همواره همراه و و فادار به آنچه که آرمان‌های خمینی و مقام معظم رهبری نامیده شده است هستند و آماده هرگونه همکاری و جانفشانی در این راه می‌باشند.

ما به عنوان جمعی از فرهنگیان پاوه و حومه برخلاف ادعای مدیریت اداره آموزش و پرورش که ادعای نمایندگی همه فرهنگیان را دارد، در هیچ بخشی از بیانیه خود مدعی نمایندگی همه معلمان، دبیران و فرهنگیان پاوه نشده‌ایم و تنها به نمایندگی جمعی از فرهنگیان و همکارانمان اعلام موضع کرده‌ایم.

بر کسی پوشیده نیست که تمامی همکاران دلسوز و میهن پرست شهرمان ـ اگرچه موافق بیانیه ماهم باشند- اطلاعی از اعلام پشتیبانی ما ندارند و ما نیز چنین ادعایی را مطرح نکرده‌ایم. اصولاً فضای رعب و وحشت و خفقان حاکم بر آموزش و پرورش شهرمان و سراسر کشور به ما اجازه نخواهد داد که نظر و دیدگاه تمامی فرهنگیان شهرمان را در مورد مبارزات رهایی بخش در کردستان جویا شویم. آنچه که به عنوان نظر و اعلام وفاداری همکارانمان با مبارزات سراسری کردستان ذکر شده تنها حاصل گفتگوهای جسته و گریخته ما با دیگر همکارانمان در محیط‌های آموزشی بوده که سبب شده است از نظر و دیدگاه موافق همکارانمان در این رابطه مطلع شویم.

توصیه ما به مدیریت و شخص مدیر این است که در ادعاهای آتی خود هیچگاه از طرف همه فرهنگیان منطقه اظهار نظر نفرمایند چرا که همه ما می‌دانیم که انتصاب شما به عنوان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرمان با تأیید و موافقت همه همکارانمان نبوده و شما تنها منتصب و مورد تأیید ارگان‌های سركوبگر حاکمیت در شهرمان هستید.

جمعی از دبیران پاوه