کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

جیش‌العدل: مقاومت پیشمرگان حزب دمکرات کردستان ستودنی است

22:28 - 8 تیر 1395

کوردستان میدیا: سازمان جیش‌العدل طی بیانیه‌ای عملیات پیروزمندانه فرزندان کردستان به رهبری حزب دمکرات را تبریک گفت.

سازمان جیش‌العدل که مدافع حقوق مردم بلوچستان می‌باشد و در راستای تحقق مطالبات مردم بلوچستان فعالیت می‌کند با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از مقاومت کردستان اعلام کرد.

متن این بیانیه درپی می‌آید:

بنام عدل


سازمان جیش‌العدل عملیات پیروزمندانه فرزندان کوردستان را به رهبری و حزب دمکرات کوردستان تبریک عرض می‌نماید.

عملیات غرور آفرین فرزندان کوردستان عزیز، فرزندان مقاومت و متعاقب آن شهادت دو تن از همرزمان را به حزب دمکرات کوردستان و رهبری حزب جناب آقای مصطفی هجری دبیر کل حزب دمکرات و ملت غیور کوردستان تبریک عرض نموده و شهادت همرزمان‌مان را تسلیت عرض می‌نماییم.

ایثار و مقاومت فرزندان حزب دمکرات ستودنی است و عملیات‌های دشمن‌شکن پیشمرگان، بارقه‌های امید و برگی جدید از مقاومت را در میان ملیت‌های مظلوم و بالاخص ملت مظلوم کورد زنده و باری دیگر قدرت پوشالی رژیم جهل و جنایت را به چالش کشید. رژیمی که در مقابل عدالت خواهان یارای مقاومت ندارد و جزء جنایت در حق ملیت‌های مظلوم، لکه سفیدی در پرونده خود ندارد.

سازمان جیش‌العدل این عملیات پیروزمندانه را به رهبری حزب دمکرات کردستان تبریک عرض نموده و شهادت پیشمرگان را به رهبری و اعضای حزب دمکرات کردستان تسلیت عرض نموده و دعای استقامت و پیروزی را دارد.

ملت بلوچستان در کنار ملت دوست، برادر و مظلوم خود ایستاده و برای رهایی از ستم مبارزه و مقاومت خویش را بخشی از مقاومت کوردستان برای رسیدن به عدالت می‌داند.

سه شنبه، ٨ تیرماه ١٣٩٥ برابر با ٢٨-٠٦-٢٠١٦