کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

کردستان به سمت یک اعتصاب پرمعنا گام بر می‌دارد

22:23 - 20 تیر 1395

کوردستان میدیا: خلق کردستان بدون توجه به میلیتاریزه شدن شهرها و مناطق مختلف کردستان از سوی مزدوران رژیم اسلامی ایران، حمایت خود را از شکل گیری اعتصاب عمومی ٢٢ تیرماه و قیام حماسه‌آفرین نیروهای آزادیخواه پیشمرگه ابراز می‌کنند.

خبرنگار کوردستان میدیا از روحیە بالای مردمان و مبارزین شهرها و مناطق مختلف کردستان ایران در ابراز حمایت و وفاداری به جانبازی‌های نیروهای آزادیخواه پیشمرگه و شهید دکتور قاسملو و شهیدان خیزش اخیر حزب دمکرات کردستان ایران سخن می‌گوید.

اعضا و حامیان حزب دمکرات کردستان ایران نیز به مناسبت ٢٢ تیرماه -٢٧مین سالروز ترور دکتر عبدالرحمن قاسملو بدست دیپلمات تروریست‌های رژیم اشغالگر تهران،در شهر‌های کردستان به تبلیغات و فعالیت حزبی دست زدە و از مردمان کردستان می‌خواهند که با شکل دهی به اعتصابی پرمعنا و موفقیت آمیز در چنین روزی، به فراخوان کمیسیون تشکیلات حزب دمکرات کردستان ایران جامه عمل بپوشانند.

اعضا و حامیان حزب، با پخش کردن انواع تراکت و پوستر مرتبط با ٢٢ تیرماه در سطح شهرها و توزیع تصاویر رهبران شهید و نیز شعارنویسی در مناطق مختلف، یاد و خاطره دکتر قاسملو را گرامی می‌دارند و تروریسم بین‌المللی رژیم ایران را محکوم می‌کنند.

همچنین اعضای حزب و مردمان کردستان در شعار نویسی‌‌هایشان به تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان خیزش اخیر و اعلام حمایت شهر از فریاد حق‌طلبانەی مبارزین کوهستان اشاره کردەاند.

قابل ذکر است، کمیسیون تشکیلات حزب دمکرات کردستان ایران به مناسبت ٢٢ تیرماه، سالروز ترور دکتر قاسملو به دست دیپلمات تروریست‌های رژیم ایران فراخوانی را منتشر کرده است.

در این فراخوان از خلق کردستان خواسته شده است که در چنین روزی با ایجاد اعتصاب عمومی فراگیر، تروریسم دولتی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرده و با قدردانی از قیام و ایثار رهبران شهید و نیز شهیدان خیزش اخیر، پیوند بر حق قیام کوهستان و شهر را به اثبات برسانند.