کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

کمیسیون سیاسی نظامی حزب دمکرات کردستان ایران بیانیه‌ای منتشر نمود

22:26 - 20 تیر 1395

کوردستان میدیا: کمیسیون سیاسی نظامی حزب دمکرات کردستان ایران در رابطه با بدنام کردن افراد و شهروندان کرد، تحت عنوان مزدوری آنان برای رژیم بیانیه‌ای منتشر نمود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

رفقای حزبی!

کادرها، پیشمرگان، اعضا و هواداران حزب!


در این مرحله از مبارزه که حزب دمکرات کردستان ایران با تصمیمی تاریخی، جهت ایجاد همبستگی میان مبارزان کوهستان و شهر گام برداشته و تاکنون بخش اعظم مسئولیت این مبارزه را بر دوش داشته است، با ازجان‌گذشتگی کادرها، پیشمرگه‌ها و اعضای حزب، به موفقیت در این مبارزه چشم امید داریم.

در این مدت گاه به علت سختی راه و تجربه‌ی نوین در بعضی زمینه‌ها، بخصوص در زمینه‌ی استفاده از فناوری نوین ارتباطات و اطلاعات و بخصوص استفاده از شبکه‌های اجتماعی، هم جنبه‌های مثبت و هم جنبه‌های منفی استفاده از آنها برای بیشتر مردم آشکارتر شده است.

اکنون بعد از وقوع چندین جنگ میان سپاه پاسداران و پیشمرگه‌های حزب دمکرات، هم دشمنان با هدف ایجاد نفاق و دشمنی میان مردم دست به جنگی تبلیغاتی و روانی علیه مبارزین زده‌اند و هم بخشی از اعضای حزب از سر دلسوزی و لیکن ناآگاهانه گام‌های نادرستی در این راه برداشته‌اند.

بخصوص اکنون پدیده‌ای بسیار مخاطره‌آمیز آغاز شده که از سوی مسئولین رژیم شروع شده و گسترش یافته است و طی آن هر کسی با بینش خود و بر مبنای اطلاعاتی که درستی و نادرستی آن معلوم نیست، تصاویر و معلوماتی از برخی افراد منتشر می‌کنند که گویا از عوامل رژیم هستند و همکاری اطلاعاتی و ... با رژیم دارند.

انتشار اینگونه اطلاعات پراکنده نه تنها به مبارزات برحق ما کمکی نمی‌کنند، بلکه باعث ایجاد دودلی و تردید بیشتر میان مردم شده و ممکن است افراد بیگناه و حتی دلسوزان مبارزاتمان نیز بدون دلیل، بدنام گردند که این به سود دشمن است.

در خصوص اینگونه فعالیت‌ها در جهان نوین اطلاعات و ارتباطات به اطلاع می‌رسانیم:

اولاً- به هیچ یک از کادرها و اعضای حزب اجازه داده نمی‌شود که بر مبنای اطلاعات خود که ممکن است درست یا نادرست باشد، اقدام به بدنام کردن افراد نماید. لطفا هر گونه معلوماتی را که به دستتان می‌رسد، به مراجع ذیصلاح حزبی منعکس نمایید و از این تاریخ به بعد، هر کسی که دست به اینگونه اقدامات بزند به عنوان زیر پا نهادن اصول مبارزاتی و حزبی با وی برخورد خواهد شد و ممکن است از صفوف مبارزین حزب اخراج شود.

ثانیاً –تنها وبسایت موثق و رسمی حزب دمکرات کردستان ایران، وبسایت کوردستان میدیا می‌باشد و تمامی وبسایت‌ها و منابعی که خود را هوادار حزب دمکرات می‌دانند، بایستی از وبسایت کوردستان میدیا به عنوان منبع خبری خود در خصوص کار و فعالیت‌ و سیاست‌های حزب استفاده کنند. حزب دمکرات مسئولیت هیچ اطلاعاتی را که از وبسایت‌های دیگر (که خود را نزدیک به حزب یا بخشی از ارگان‌های حزب معرفی می‌کنند) منتشر می‌شوند بر عهده نمی‌گیرد و هر وبسایتی اگر در آینده خارج از سیاست حزب و علیه سیاست‌ و فعالیت‌های حزب مطلبی را منتشر کند، طی اطلاعیه‌ای رسمی به اطلاع عموم خواهیم رساند.

امیدواریم که در این مرحله حساس از مبارزه، تمامی کادرها، پیشمرگان، اعضای حزب و دوستان و دلسوزان ملت کرد با حساسیت و دقت عمل کنند.

حزب دمکرات کردستان ایران
کمیسیون سیاسی نظامی

١٩ تیرماه ١٣٩٥ خورشیدی
٩ ژوئیه‌ی ٢٠١٦ میلادی