کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

تیمور مصطفایی: مردم کردستان با برگزاری اعتصاب عمومی به فراخوان حزب دمکرات پاسخ مثبت بدهند

22:52 - 21 تیر 1395

کوردستان میدیا: کنفرانس مطبوعاتی درباره مبارزات نوین حزب دمکرات و فراخوان اعتصاب عمومی در کردستان در روز ٢٢ تیرماه، در اربیل پایتخت اقلیم کردستان برگزار شد.

براساس گزارش رسیده به وبسایت کوردستان میدیا، روز دوشنبه بیست و یکم تیرماه، کنفرانس مطبوعاتی با شرکت تیمور مصطفایی، عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران درباره مبارزات نوین حزب دمکرات و اعتصاب عمومی در کردستان به مناسبت ٢٢ تیرماه در شهر اربیل برگزار گردید.

در این کنفرانس مطبوعاتی، تیمور مصطفایی از مردم کردستان ایران خواست که از فراخوان حزب دمکرات کردستان ایران استقبال کنند و مردم با تعطیلی بازار و مغازهها، نفرت و انزجار خود را از تروریسم دولتی رژیم ایران اعلام نمایند.

این عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: مردم کردستان در روز ٢٢ تیرماه میتوانند متحدانه و بصورت یکپارچه به فراخوان حزب دمکرات پاسخ مثبت بدهند.

وی اظهار داشت: ایجاد فضای رعب و وحشت و فشار بر مردم توسط رژیم ایران هیچ تأثیری بر مبارزه ما نخواهد داشت و ما به مبارزات خودمان و حضور پیشمرگههای حزب دمکرات در میان مردم کردستان ادامه خواهیم داد.

آقای مصطفایی همچنین در سخنان خود به رویدادهای سال ٨٤ و تظاهرات اعتراضی مردم کردستان علیه رژیم نسبت به شهادت شوانه سید قادری و اعتصاب عمومی مردم کردستان در بیستمین سالگرد شهادت دکتر قاسملو اشاره کرد که مردم کردستان به صورت یکپارچه در مقابل ظلم و ستم و اشغالگری رژیم ایران ایستادگی نمودند.

این عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات در پایان سخنان خود از احزاب کُرد اپوزیسیون رژیم ایران خواست که در این مبارزه مشارکت نمایند.