کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

مأموران آگاهی و اماکن، اصناف و بازاریان سقز را تهدید کردند

22:59 - 21 تیر 1395

کوردستان میدیا: مأموران اداره‌ی آگاهی و اماکن، به اصناف و بازاریان سقز در رابطه با برگزاری اعتصاب عمومی در روز بیست و دوم تیرماه تهدید نمودند.

براساس گزارش رسیده به وبسایت کوردستان میدیا، مأموران ادارهی آگاهی و اماکن طی ابلاغیهای کتبی به اصناف و بازاریان شهر سقز آنان را تهدید نمودند که به هیچ وجه حق تعطیلی مغازه‌های خود در روز ٢٢ تیرماه ندارند.

مأموران آگاهی و اماکن به بازاریان سقز اعلام کردند: در صورتی که آنان اقدام به تعطیلی مغازه‌های خود در روز ٢٢ تیرماه نمایند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

آنان همچنین ضمن هشدار شدید عنوان نمودند که به شدت با بازاریان اعتصابی در روز ٢٢ تیرماه برخورد کرده و به صورت نقدی آنان را جریمه خواهند نمود.

کمیسیون تشکیلات حزب دمکرات کردستان ایران امسال با انتشار فراخوانی از مردم کردستان و بازاریان خواسته است که با تعطیلی بازار و برگزاری اعتصاب عمومی از مبارزات نوین حزب دمکرات حمایت نموده و نفرت و انزجار خود را نسبت به تروریسم دولتی رژیم اشغالگر ایران اعلام کنند.

در ٢٢ تیرماه ١٣٦٨ خورشیدی دکتر عبدالرحمان قاسملو، دبیر کل حزب دمکرات کردستان ایران و عبدالله قادری آذر، عضو کمیته مرکزی حزب که با هدف یافتن راهکاری برای حل مسأله‌ی کُرد از طریق مذاکره، به اتریش سفر کرده بودند، بر سر میز مذاکره و به دست دیپلمات‌های رژیم به شهادت رسیدند.